אין ספק שפעילותם העסקית של המגזינים מצויה במצב קשה, אבל כתבי העת עצמם ממשיכים להשפיע באופן נרחב על התרבות, המזון, הפוליטיקה ותחומים אחרים. למרות האתגרים העסקיים, לא אבדו כתבי העת את קסמם. מאמרים הופכים לסרטים ועורכים הופכים לסלבריטאים. ביקורת קצרצרה על מוצר כלשהו הופכת את המוצר לסנסציה. מסעדות שמצליחות להיכנס לרשימת המומלצים של כתב עת מוצפות במבול של הזמנות לשולחנות שמורים. ואם כתב עת מפרסם כתבה שגויה, ההדים הופכים במהירות לצונאמי.
הבחירה של אד אייג' מכירה בהישגיהם המסורתיים של כתבי העת ב-2014 - עמודי מודעות מודפסות, מספר המנויים, היקף המכירות בדוכני העיתונים - אך מייחסת חשיבות מיוחדת לאופן שבו מסתגלים כתבי העת לעידן החדש.
במקום הראשון השנה מדורג המגזין VICE שהצליח במשימה החשובה מכל - צמיחה בתחומים שמעבר לעיתונות המודפסת. בין היתר רשם המגזין שורה של עסקאות חשובות עם גופי שידור בטלוויזיה ובמיוחד בלטה סדרת הכתבות על המדינה האסלאמית שהקימה דעא"ש.
למקום השני הגיע כתב העת "ניו יורק" שפרץ את הדרך לשבועונים שמנסים להמציא את עצמם מחדש בעידן הדיגיטלי. אשתקד צמצם כתב העת את מספר המהדורות השנתיות שלו והחל להופיע מדי שבועיים במקום מדי שבוע. מספר עמודי הפרסומות רשם ירידה זעומה בלבד למרות הקיצוץ במספר המהדורות, ומכירות הפרסומות הדיגיטליות קיזזו את הירידה, ותרמו 50% מהכנסות הפרסום הכוללות.
במקום השלישי דורג "קונדה נאסט טרוולר". כתב העת הרחיב את פעילותו אל מעבר לעיתונות המודפסת, אך המהדורה המודפסת ממשיכה להיות מנצחת. בהנהגת העורכת הראשית פילאר גוזמן, יצא "קונדה נאסט טרוולר" במארס 2014 בעיצוב מחודש באופן דרמטי שמתאפיין ברגישות ספרותית מחודשת ובצילומים מדהימים. הלוק החדש אפשר למו"ל למשוך מפרסמים יוקרתיים גם מחוץ לקטגוריית הנסיעות, ומספר עמודי הפרסומות קפץ ב-8% בתקופה שהסתיימה בסוף נובמבר. המגזין גם רשם הישג דיגיטלי מרשים בצורת עסקה עם לנד רובר להפקת סדרה בת 12 פרקים במתכונת דיגיטל-ווידיאו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.