מונית מהשעון: גט טקסי משיקה אפליקציה לשעונים חכמים

האפליקציה תאפשר ללקוחות החברה להזמין מונית באמצעות פקודות קוליות בלבד וללא צורך בהפעלת האפליקציה מהטלפון

חברת גט טקסי, המפעילה אפליקציה להזמנת מוניות, השיקה היום אפליקציית אנדרואיד שמותאמת לשעונים החכמים שפועלים עם Android Wear. האפליקציה תאפשר ללקוחות החברה להזמין מונית באמצעות פקודות קוליות בלבד וללא צורך בהפעלת האפליקציה מהטלפון. לדברי החברה, האפליקציה החדשה כוללת קבלת הודעות לגבי מרחק הנהג מהנוסע וזמן הגעה משוער, אפשרות לתשלום בכרטיס אשראי ודירוג הנהג בתום הנסיעה ישירות מהשעון.

האפליקציה זמינה בשווקים שבהם פועלת כיום גט טקסי: ישראל, לונדון, ניו יורק, מוסקבה וסנט פטרסבורג. עם זאת, כיום מספר השעונים החכמים בשוק קטן יחסית וייתכן וגט טקסי מקדימה את זמנה. יתרה מזאת, עולם השעונים החכמים מתחלק למספר מערכות הפעלה, כך למשל אפל פועלת עם מערכת הפעלה נפרדת ואפילו השעונים החכמים של סמסונג לא תומכים כיום באנדרואיד אלא במערכת הפעלה פנימית של החברה הקוריאנית בשם טייזן.

לדברי ריצ' פלת', סמנכ"ל השיווק הגלובלי של גט טקסי, שנמצא בימים אלה בישראל, "המטרה שלנו היא לספק חוויה באיכות גבוהה למשתמשים שלנו, שכבר רגילים להזמין מונית ממכשירי הטלפון החכם שלהם. פשוט צריך להגיד 'אוקיי Google, קרא לי למונית' והמונית תגיע". עוד הוסיף פלת' כי "בתעשייה המתפתחת בקצב מהיר כמו התעשייה של 'לפי דרישה', משתמשים דורשים שירות מהיר ונוח. הגרסה הנוכחית לאנדרואיד מסמלת צעד גדול עבורנו אל שוק ה-Wearables".