אחיו של פפ גווארדיולה רוכש מועדון מהליגה השנייה בספרד

פרה גווארדיולה, סוכן בכיר המשמש בין היתר כנציג של לואיס סוארז ואנדרס אינייסטה - מוביל קבוצת רכישה שתקנה את ז'ירונה, המדורגת בצמרת ליגת המשנה בספרד ■ המחיר: 2.3 מיליון אירו

פפ גווארדיולה / צלם: רויטרס
פפ גווארדיולה / צלם: רויטרס

סוכן השחקנים הבכיר פרה גווארדיולה, אחיו של פפ, מאמן ברצלונה לשעבר (וכיום באיירן מינכן) - מוביל קבוצת רכישה לז'ירונה, מועדון הכדורגל הקטאלוני שמדורג בצמרת ליגת המשנה בספרד, ביחד עם מספר אנשי עסקים מקומיים. כך מדווח ה"מונדו דפורטיבו".

נשיא ז'ירונה אמר כי "המכירה נמצאת בכיוון הנכון, המו"מ נמצא בשלב מאד מתקדם. אלו אנשים שמכירים את העיר ואת הצורה בה המועדון עובד. אני מאמין שזו אופציה טובה, יש להם אמביציה גבוהה - למרות שהם מעדיפים להתמקד במחלקת הנוער, ולא 'לשחק' עם תקציבים גדולים".

בין לקוחותיו של פרה גווארדיולה ניתן למנות את חלוץ בארסה לואיס סוארז, את קשר הקבוצה אנדרס אינייסטה, את אוסקר גארסיה שאימן בעבר את מכבי ת"א - וגם את המאמן הנוכחי של ז'ירונה, ומספר שחקנים מהקבוצה.

בשנים האחרונות הושקעו בז'ירונה לא מעט כספים על מנת להפוך אותה לקבוצה שמסוגלת להתמודד על עלייה לליגה הבכירה בספרד. על המגרש ההשקעה נשאה פרי - הקבוצה מדורגת כעת במקום השני, ממנו עולים אוטומטית לליגה העליונה. אך כלכלית נוצרה בעיה: לפי הדיווח, המועדון חייב להחזיר באופן מיידי 380 אלף אירו לרשויות המס כדי להימנע מכניסה להליך של פשיטת רגל.

על-פי הפרסומים בתקשורת הספרדית, העסקה צפויה להיחתם עד סוף השבוע, כאשר קבוצת הרכישה אותה מוביל גווארדיולה תשלם עבור המועדון 2.3 מיליון אירו.