אב הבית: "לא מאמין שהגעתי למצב הזה"

"יש שם דברים שממש לא קשורים אליי" - כך הגיב מני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון רה"מ, לדבריו של נתניהו על דוח מבקר המדינה - לפיהם הוצאות מעון ראש הממשלה התנפחו בתקופתו של נפתלי

בנימין ושרה נתניהו / צילום: חיים צח-לע"מ
בנימין ושרה נתניהו / צילום: חיים צח-לע"מ

לאחר תגובתו של ראש הממשלה נתניהו לפיה הוצאות מעון ראש הממשלה התנפחו בתקופתו של אב הבית מני נפתלי, מגיב נפתלי לדברים אלה. "אשתי אמרה לי היום 'מני, ראש הממשלה מכפיש אותך'. הייתי המום. לא התכוונתי בכלל להגיע לסיטואציה הזאת.

"אני ממש פגוע ולא מאמין שהגעתי למצב הזה. אני בסך הכל תובע על זה שפגעו בי בעבודה וכל עובדי משרד ראש הממשלה יודעים בדיוק מי זה מני נפתלי.

באשר לדבריו של נתניהו, נפתלי לא הגיב, ורק אמר: "יש שם דברים שממש לא קשורים אליי".

בתוך כך, הליכוד מסר "דוגמה לניהול של מני נפתלי", מתוך תצהיר עובד המעון, אמנון זכאי: "באחד המקרים הכינה עפרה שמעון ארוחת ערב למשפחת נתניהו, אך מני נפתלי השליך לפח... והזמין על דעת עצמו כמויות מזון גדולות ממלון פלאז'ה. כששמעון שאלה אותו למחרת מדוע עשה כן, השיב ש'יש לנו הסכם מסגרת ותקציב גדול, ואני יכול להזמין מה שאני רוצה'".

עוד מסר הליכוד תצהיר של עובדת בית רה"מ, עפרה שמעון: "אני נהגתי להעביר למני רשימת מצרכים לפני צרכי הבית. נכחתי מספר פעמים רב שמני רכש מוצרים בהיקף גדול ממה שביקשתי וכששאלתי אותו מדוע הוא הזמין כל כך הרבה מוצרים, הוא נהג להשיב: 'אני אב הבית, אני קובע ואת אל תתערבי'".

דוח המבקר: בזבוזים, התנהלות לא תקינה. חשש לפלילים?

נתניהו: "ההוצאות התנפחו בתקופת אב הבית מני נפתלי"

דוח המבקר: חשש לפלילים בפרשות הבקבוקים ורהיטי הגן