דינמיקה סלולר: 50% הנחה בתיקוני סמארטפונים אקספרס

המבצע הוא ל-10 ימים בלבד ללקוחות ישראכרט ■ תיקון מסך אייפון 6 יעלה 600 שקל, ותיקון מסך גלקסי 5 - 500 שקל ■ ללקוחות ישראכרט שכבר מנויים על שירותי התיקונים של דינמיקה המבצע הזה בכלל לא משתלם

רשת דינמיקה סלולר מבית סלקום יוצאת היום (ד') במבצע שבו היא מציעה ללקוחות ישראכרט שמנויים לכל חברות הסלולר בישראל, הנחה של 50% על שירות תיקוני אקספרס לסמארטפונים. במסגרת המבצע, שתוקפו עד 8 במארס בלבד, הרשת מציעה בכל סניפי הרשת תיקון מהיר של 45 דקות למכשירי הסלולר.

כך, תיקוני מסך באייפון וגלקסי, שנחשבים לתיקונים הנפוצים ביותר, יעלו בדינמיקה בין 99 שקל (באייפון 4) ל-600 שקל (אייפון 6) ובין 400 ל-500 שקל בגלקסי 4 ו-5 בהתאמה. למכשירי LG מסוג G2 ו-G3 עלות החלפת מסך נעה בין 375 ל-550 שקל.

במבצע גם תיקונים נפוצים אחרים, כמו החלפת שקע טעינה למגוון דגמים (74.5 שקל), החלפת סוללה (60-75 שקל) והחלפת מקש בית (50-100 שקל).

נציין כי ללקוחות ישראכרט שכבר מנויים על שירותי התיקונים של דינמיקה המבצע הזה בכלל לא משתלם. לצורך הדוגמה, תיקון מסך אייפון 6 ללקוחות ישראכרט דרך המבצע הזה יעלה 600 שקל - בעוד שלקוחות שכבר מנויים על שירותי התיקונים של דינמיקה ישלמו 200 שקל.

בחברה-האם של דינמיקה, סלקום, שירותים מסוימים נעשים במקום, והשאר תוך שני ימי עבודה.

לפני כ-10 ימים פלאפון השיקה ללקוחות החברה המנויים בשירותי הביטוח של החברה שירות תיקוני אקספרס, והיא דורשת עליו תוספת תשלום של 49 שקל, בנוסף לדמי ההשתתפות הרגילים בתיקון ועלות התיקון עצמו.

גם בשירות של פלאפון מדובר על תיקון תקלות שכיחות כמו תצוגה קדמית, שברים במסך ותיקון פאנל אחורי, והם נכללים גם על תיקוני מכשיר שנרכש בחברה אחרת. בפלאפון יחלו רק בעוד שבועיים לתקן מכשירי אייפון 6, והמחיר יהיה 148 שקל. מחיר תיקון של גלקסי 5 הוא זהה, אבל כאמור השירות זמין רק ללקוחות החברה שמנויים לפחות 3 חודשים על שירותי הביטוח בפלאפון.

בפרטנר שירות תיקוני האקספרס פועל כבר למעלה משנה ללקוחות כל החברות וללא תוספת תשלום, והיא מציעה תיקונים תוך שעתיים לבעיות פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה ועוד. מחירון התיקונים הכללי מפורסם באתר אורנג', שם גם מוצעים קופוני הנחה בסך 50 שקל לנערכים מראש, כשללקוחות במסגרת אחריות התעריפים נמוכים יותר. בפרטנר, עלות תיקון במסך לאייפון 6 ולגלקסי 5 נעה בין 149-459 שקל.