צפו: השעון החכם שהצליח לגייס 11 מיליון דולר ברשת

השעון החכם Pebble time של חברת Pebble מגיע לראשונה עם צגים צבעוניים ומיקרופון לביצוע שיחות טלפון, והוא 20% דק יותר מהגרסה הראשונה

שעון חכם Pebble time / צילום: וידאו
שעון חכם Pebble time / צילום: וידאו

אחרי שהשעון החכם הראשון שלה הצליח לגייס 10 מיליון דולר דרך אתר גיוס ההמונים קיקסטארטר, חברת Pebble עושה זאת שוב והפעם עם ה-Pebble time שהצליח לגייס מיליון דולר בתוך כחצי שעה בלבד - פי שתיים מהיעד הראשוני של 500 אלף דולר.

השעון החכם החדש של Pebble מגיע לראשונה עם צגים צבעוניים ומיקרופון לביצוע שיחות טלפון, והוא 20% דק יותר מהגרסה הראשונה. אך השדרוג המשמעותי ביותר הוא כנראה התוכנה שבדומה לשעון ה-Android Wear, משתמשת בציר זמן על הממשק המרכזי במקום אייקונים של אפליקציות.

בנוסף לכך, מערכת ההפעלה של ה-Pebble time מאפשרת למשתמש לגלול את היומן קדימה ואחרונה, לבדוק בקלות הודעות מייל, לקבל התראות מהמכשיר, להתקין אפליקציות ייעודיות, לשלוט במוזיקה וגם לקבל חיווי ומעקב אחר פעילויות ספורטיביות. כמו הגרסה המקורית, גם הסוללה של השעון החדש מחזיקה במשך 7 ימים ברציפות.

הקמפיין הצליח לגייס כ-11 מיליון דולר, כשנותרו עוד 28 יום עד סיומו. אם אתם רוצים לענוד את השעון החדש של Pebble תוכלו להזמין אותו דרך האתר תמורת 179 דולר, כלומר כ-700 שקל, כולל דמי משלוח, והוא יישלח אליכם במאי 2015.