נשים, רוצות להגיע רחוק? טיפים מיזמיות שהצליחו בענק

הן הקימו חברות קוסמטיקה, נתנו להן את שמן, וכיום הן מגלגלות מיליוני שקלים בשנה ■ הן מתרחקות מהרשתות הגדולות ופעילות בדיגיטל ■ היזמיות מספרות על האינטליגנציה הפיננסית שלהן, ומזהירות: אי-אפשר להגיע רחוק ב-6 שעות עבודה ביום ■ מיוחד ל"ליידי גלובס"

נטאשה דנונה / צילום: אריק סולטן
נטאשה דנונה / צילום: אריק סולטן

במשך שנתיים היא עבדה על מוצר קוסמטיקה חדש בקו המוצרים על שמה, והשקיעה בפיתוח שלו סכומים גבוהים. "הוא כבר היה כמעט מוגמר, אבל הרגשתי שזה לא זה. ידעתי שלמרות העבודה והכסף שהושקע אני חייבת להקשיב לאינסטינקטים שלי ולעצור את העבודה. פיתחתי את המוצר מכיוון אחר, והוצאתי אותו שנה לאחר מכן. עם הפסדים, אבל בדיוק כמו שרציתי", מספרת נטאשה דנונה, 44.

כיום היקף הפעילות של העסק שהקימה עומד על 6 מיליון שקל בשנה, אך את הקריירה החלה בכלל כדוגמנית. "למדתי צילום ומחול, ואהבתי מאוד להתאפר לפני ההופעות. בגיל 25, כשהייתי בהריון, החלטתי להפסיק עם הדוגמנות ולהתמקד בתחום האיפור. עבדתי בהפקות אופנה ובמגזינים בחו"ל, ואחרי טקס 'האוסקר של האופנה' קיבלתי עשרות טלפונים מאנשים שרצו שאלמד אותם לאפר. כך הגעתי לרעיון של פתיחת בית-ספר לאיפור.

"לפני 3 שנים הגענו לאיזושהי יציבות. היום אני יכולה להרשות לעצמי להשקיע במבנה גדול וחדש עבור בית הספר שלי, שנראה כמו לופט בניו-יורק, תוך לקיחת סיכון כלכלי גדול, רק כי בבטן זה מרגיש לי נכון". מלבד בית-הספר יש לה גם סדנאות לאיפור, קו מוצרים וחנות שבה הם נמכרים. "נוכחתי שאם אני מאמינה במשהו, אז אני גם רואה ממנו פירות".