במשך שנתיים היא עבדה על מוצר קוסמטיקה חדש בקו המוצרים על שמה, והשקיעה בפיתוח שלו סכומים גבוהים. "הוא כבר היה כמעט מוגמר, אבל הרגשתי שזה לא זה. ידעתי שלמרות העבודה והכסף שהושקע אני חייבת להקשיב לאינסטינקטים שלי ולעצור את העבודה. פיתחתי את המוצר מכיוון אחר, והוצאתי אותו שנה לאחר מכן. עם הפסדים, אבל בדיוק כמו שרציתי", מספרת נטאשה דנונה, 44.
כיום היקף הפעילות של העסק שהקימה עומד על 6 מיליון שקל בשנה, אך את הקריירה החלה בכלל כדוגמנית. "למדתי צילום ומחול, ואהבתי מאוד להתאפר לפני ההופעות. בגיל 25, כשהייתי בהריון, החלטתי להפסיק עם הדוגמנות ולהתמקד בתחום האיפור. עבדתי בהפקות אופנה ובמגזינים בחו"ל, ואחרי טקס 'האוסקר של האופנה' קיבלתי עשרות טלפונים מאנשים שרצו שאלמד אותם לאפר. כך הגעתי לרעיון של פתיחת בית-ספר לאיפור.
"לפני 3 שנים הגענו לאיזושהי יציבות. היום אני יכולה להרשות לעצמי להשקיע במבנה גדול וחדש עבור בית הספר שלי, שנראה כמו לופט בניו-יורק, תוך לקיחת סיכון כלכלי גדול, רק כי בבטן זה מרגיש לי נכון". מלבד בית-הספר יש לה גם סדנאות לאיפור, קו מוצרים וחנות שבה הם נמכרים. "נוכחתי שאם אני מאמינה במשהו, אז אני גם רואה ממנו פירות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.