בין איראן לכאן

האם לדברים שאמר בני גנץ ב"עובדה" תהיה השפעה?

בני גנץ צה``ל  / צילום: רויטרס
בני גנץ צה``ל / צילום: רויטרס

"עובדה", יום ב' 21:00, ערוץ 2 קשת

אחד הנתונים המעודדים ביותר שקשורים לטלוויזיה בישראל הוא הרייטינג המצוין שמשיגה "עובדה": כמובן שחלק ניכר מהמספרים הנאים שמביאה תוכניתה של אילנה דיין הם בזכות העובדה שהיא משובצת בחוכמה בין המהדורה המרכזית לבין "ארץ נהדרת". ועדיין: תוכנית תעודה שהרייטינג שלה שואף ל 30% היא תופעה בלעדית.

אז צופים ב"עובדה" - והשאלה היא האם גם מתעמקים בתוכן, או שמדובר רק ב"שומר מסך" עד שיישמע אות הפתיחה של "ארץ נהדרת"?

היום תהיה לנו הזדמנות טובה לברר את העניין הזה, כשרב-אלוף במילואים בני גנץ יופיע בתוכנית בראיון הראשון שלו לאחר הפרישה מצה"ל.

גנץ, שזוכה לאהדת הציבור, מטיל פצצה לחיקו של ראש הממשלה, כשהוא רומז באופן שאי-אפשר לטעות בו שהוא היה זה שבלם כוונות לתקוף באיראן. כשהוא עושה זאת ערב נאום נתניהו בקונגרס, הדברים מקבלים משנה-תוקף.

האם לדברים תהיה השפעה? קשה לדעת: מצד אחד, יש שיאמרו כי אפילו הביקורת היא הוכחה ליכולתו של נתניהו לאכוף את סדר היום "האיראני" על ציבור שיקר לו לקנות בסופרמרקט. מצד שני, אם בימים הקרובים תראו את גלעד ארדן, למשל, מתרוצץ באולפני הטלוויזיה ורומז כי רק בגלל הססנותו של גנץ לא הודבר החמאס בעזה - תדעו שראש הממשלה כועס עליו אפילו יותר משהוא כועס על אובמה.

מה שבטוח הוא ששוב הוכח כאן כוחה הרב של "עובדה", שהפכה לבמה הנחשקת ביותר עבור כל מי שיש לו מה לומר.

הכול נשאר במשפחה

5 ימים רצופים של "איש משפחה", החל מהערב, ערוץ yes קומדי

אם אני האיש שתפקידו להזכיר לכם את מרתון השידורים חסר התקדים הזה, הרי שיש לי בשורה אחת רעה ובשורה אחת טובה: הרעה היא שהמרתון כבר התחיל. בהנחה שאתם לא הכתובת הראשונה על מסלול החלוקה של "גלובס", עליי להודיע לכם בצער שהפרקים הראשונים (השידור החל בשעה 19:00) כבר מאחוריכם.

לעומת זאת, החדשות הטובות שלי הן גדולות הרבה יותר: 5 ימים מלאים עם קרוב ל-120 שעות שידור של "איש משפחה" לפניכם - בהקרנה הרצופה הארוכה ביותר של הסדרה מאז ומעולם.

אם אתם לא נמנים עם מעריצי הסדרה, חפשו את הקומדיות שלכם במקום אחר השבוע. לעומת זאת, אם אתם נמנים עם מעריצי הסדרה הכי מופרעת בטלוויזיה (כמו כל דבר שסת מקפארלן נוגע בו), תשמחו בוודאי לדעת שפיטר גריפין ומשפחתו המופרעת ממתינים לכם בכל רגע נתון בטלוויזיה - לפחות עד סוף השבוע הקרוב.