גאדג'טים: טלוויזיית סמסונג קעורה 55 אינץ' - חוויה איכותית

ה-HU7200 מציע איכות תמונה מצויינת ומגוון יכולות חכמות שמעשירות את החוויה

טרנד מסכי הטלוויזיה הקעורים ממשיך להתבסס בקטלוג של סמסונג. דגם HU7200 המגיע בגודל 55 אינץ' מציע לצופה בו, ליהנות מחוויית עיצוב מיוחדת וגם מיכולות חכמות.

עיצוב: המסכים המגיעים בעיצוב קמור הם דבר חביב מאוד מבחינה עיצובית, אבל קשה להצביע על שיפור משמעותי בחוויה הצפיה בתמונה במסך שגודלו 55 אינץ'. הזווית הקעורה מינימלית מאוד ב-HU7200, כך שאורחים שיגיעו לביקור - ככל הנראה לא יבחינו בעיצוב המיוחד.

תמונה: איכות התמונה מצויינת (LED), הצבעים עשירים, רואים את כל הפרטים בצורה חדה, אלא שלפעמים התמונה דינמית ורועשת מדי בצבעים. הטלוויזיה גם תומכת בצפייה בשידורי עידן פלוס באמצעות חיבור אנטנה חיצונית (אין צורך ברכישה של ממיר). ה-HU7200 מציע גם צפייה בסרטים ברזולוציית 4K ללא קופסה חיצונית המשמשת לפענוח הקובץ.

סאונד: למי שאין דרישות גבוהות מאוד ממערכת הסאונד של המסך, הצליל הבוקע מהדגם הזה הוא מספק. יכולת חביבה שקיימת ב-HU7200, היא אפשרות להתחבר עם אוזניות בלוטות' סטריאופוניות למסך ולהאזין לסאונד הבוקע ממנה, מבלי להפריע לשאר דיירי הבית.

ממשק: הממשק של סמסונג פשוט לשימוש ומגוייר לעברית. הממשק מציע גישה מהירה לאפליקציות והיישומים האחרונים שהיו בשימוש, באמצעות סרגל המופיע בתחתית המסך בעת לחיצה על כפתור Smart Hub. כמו טלוויזיות אחרות של סמסונג, גם ה-HU7200 קורא קובצי וידיאו שהורדו מהאינטרנט ותומך בכתוביות בעברית (SRT). מבנה השלט של המסך הוא קומפקטי (אין כפתורי ספרות), כאשר התפעול שלו מתבצע בדומה לעכבר מחשב עם סמן המופיע באוויר. אמנם לוקח מעט להתרגל לרעיון אך מהר מאוד מגלים את נוחות השימוש המיטבית.

אפליקציות: סמסונג מובילה כרגע את קטגוריות הטלוויזיות החכמות בארץ, אומנם שירות ה-Smart VOD שלה הפך לאפליקציה עם מגוון סרטים דל, אבל סמסונג מפצה על כך עם אפליקציות VOD של מאקו, One, וואלה VOD וגם סטיבי (צפייה ברשתות החברתיות של המשתמש בתור ערוץ טלוויזיה).

בשורה התחתונה: ה-HU7200 מציע איכות תמונה מצויינת ומגוון יכולות חכמות שמעשירות את החוויה.

מחיר: 14,500 שקל.

ציון: 9.