Skycure מגייסת 8 מ' ד' כדי להגן על הסמארטפון שלכם

חברת הסטארט-אפ הישראלית מציעה שימוש ב-Firewall למכשירי מובייל שנותן מענה לאיומים מהרשת, כגון "דליפה של מידע ארגוני, תוכנות זדוניות, תקיפות של רשתות אלחוטיות וניצול של חולשות באפליקציות"

סלולר / צילום: שאטרסטוק
סלולר / צילום: שאטרסטוק

חברת הסטארט-אפ הישראלית Skycure, העוסקת בתחום האבטחה למכשירי סלולר, גייסה 8 מיליון דולר בהובלת קרן Shasta Ventures, שהשקיעה בסטארט-אפ הישראלי WatchDox ובסטארט-אפים בינלאומיים כמו Nest שנרכשה על-ידי גוגל ב-3.2 מיליארד דולר.

לגיוס הצטרפה גם חברת הביטוח New York Life, שהיא לקוח אסטרטגי של skycure, לצד משקיעים קודמים, בהם קרן פיטנגו ומשקיעים פרטיים נוספים. בעקבות ההשקעה, רמי קליש מפיטנגו יצטרף לדירקטוריון החברה. הגיוס ישמש את החברה להגדלת מאמצי המכירות, השיווק והמו"פ של החברה, לצד גיוס עובדים נוספים בארה"ב ובישראל.

חברת Skycure, שהוקמה על-ידי יאיר עמית ועדי שהרבני, מציעה שימוש ב-Firewall למכשירי מובייל שנותן מענה לאיומים השונים בתחום וזאת, לטענת החברה, מבלי לפגוע בחוויית השימוש, בפרטיות המשתמש ובביצועי הסוללה של המכשיר. "הטכנולוגיה של סקייקיור מאפשרת הגנה נגד כל סוגי איומי הרשת, כגון דליפה של מידע ארגוני, תוכנות זדוניות, תקיפות של רשתות אלחוטיות וניצול של חולשות באפליקציות", הסביר בעבר שהרבני, המשמש כמנכ"ל החברה.

החברה פונה בעיקר לארגונים גדולים כדי לאפשר להם להגן על עשרות אלפי המכשירים הניידים של עובדיהם. "עם סקייקיור אנו מרגישים כאילו יש לנו מקור סודי המיידע אותנו על האקרים," אמר ריצ'רד מור, סגן מנהל המידע הראשי של חברת הביטוח New York Life. "סקייקיור חוזה את המתקפות ומסייעת לנו למנוע אותן. כאשר יש לך יותר מ-35 אלף התקנים ניידים לאבטח, כמו אצלנו, מדובר בשירות קריטי. השימוש בסקייקיור מעניק לנו נראות של האיומים הסובבים אותנו ומאפשר לנו לקבל החלטות המבוססות על עובדות ולא על ניחושים".

"ככל שהסמארטפונים והטאבלטים מוצאים את דרכם לשימוש נרחב בארגונים, הם הופכים לחזית החדשה של המאבק במתקפות סייבר", הוסיף ג'ייאראם בהאט, שותף בשסטה ונצ'רס. "סקייקיור פיתחה פתרון ארגוני מהפכני המגן על מכשירים ניידים מסוגים שונים של איומים תוך שימוש באפליקציה קלה להפצה ולשימוש, אשר צפויה להשתלט על השוק".

שהרבני הוסיף כי "אנו מרוצים מאד מהביקוש החזק מצד הלקוחות שמשך משקיעים עתירי פרופיל כגון שסטה ונצ'רס. חשוב היה לנו לבנות פתרון אבטחה נייד פשוט לפריסה, שימוש ומספק אבטחה מעולה".