שפחות מין בנות 18: "יחידת העונג" של קים ג'ונג און

צעירות יפות בצפון קוריאה מגויסות מחדש ליחידה צבאית שתפקידה לספק את צרכיו המיניים והבידוריים של רודן צפון קוריאה ומקורביו

פלוגות העונג של צפון קוריאה, קים ג'ונג און / צילום: וידאו
פלוגות העונג של צפון קוריאה, קים ג'ונג און / צילום: וידאו

מנהיג צפון קוריאה, הרודן קים ג'ונג און, מחזיר לשירות את "יחידות העונג" - נשים אשר כל תפקידן הוא לספק ולבדר אותו. כך מדווח העיתון הדרום קוריאני "צ'וסון אילבו".

מדובר ביחידה מסורתית אשר הייתה פעילה במשך שנים ארוכות בצפון קוריאה, ופורקה רק לאחר שאביו של און, קים ג'ונג איל, מת ב-2011. עתה, לאחר שקים ביסס את שלטונו, מתבצעת הכשרה לנשים צעירות אשר ירכיבו מחדש את היחידה המפוקפקת - הכול למען סיפוקו הפרטי של הרודן, אשר כזכור נשוי לזמרת רי סול ג'ו.

לפי הדיווח, הנשים עובדות בבית הקיץ של קים ויחתמו על הסכם סודיות. זאת, על מנת שיקבלו סיווג ביטחוני שיאפשר להן להיות לצדו בכל עת, ולקבל מתנות וכסף עבור שירותן.

"המגויסות החדשות גבוהות ויפהפיות", כך מדווח העיתון הדרום קוריאני.

ליחידה מגויסות נשים בגילאי 18, אשר משרתות במשך 7 שנים ולאחר מכן מחתנים אותן עם אחד השומרים של קים ג'ונג און. הן מבלות את שארית חייהן במתחם סגור, כמעט ללא קשר עם המשפחה או העולם החיצון. היחידה מחולקת לשלוש: נשים שמספקות שירותים מיניים, נשים המעניקות עיסויים ונשים שרוקדות ושרות - אך עושות זאת בעירום חלקי.

הנשים מספקות את השירותים לא רק לרודן אלא גם למקורבים אליו, ולפי מספר עדויות השירותים ניתנים לעתים במסגרת מסיבות רוויות אלכוהול והימורים.