חילופי מנכ"לים בלוריאל ישראל: אלי שגיב יחליף את נאווה רביד

רביד מעבירה את שרביט הניהול לשגיב לאחר 13 שנים ■ שגיב, שמונה לפני כ-3 שנים למנכ"ל לוריאל ביוון וקפריסין, ייכנס לתפקידו החדש ביוני הקרוב

13 שנים אחרי שהתיישבה על כסא מנכ"לית חברת לוריאל ישראל, נאווה רביד מסיימת את תפקידה ומעבירה את שרביט הניהול לאלי שגיב.

שגיב, בן 48, עובד בתאגיד לוריאל כבר 14 שנים. את דרכו החל כמנהל חטיבת המוצרים המקצועיים בלוריאל ישראל, ולאחר מכן מילא את תפקיד מנהל חטיבת מוצרי הצריכה.

שגיב הוא הישראלי הראשון שקודם לתפקידי ניהול בכירים התאגיד הקוסמטיקה העולמי. בין היתר הוא כיהן כמנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה במקסיקו, כמנכ"ל לוריאל פינלנד וכחבר הנהלה בכיר במדינות הנורדיות.

לפני כ-3 שנים התמנה שגיב למנכ"ל לוריאל ביוון וקפריסין. שגיב, שחזר באחרונה לישראל, ייכנס לתפקידו החדש ביוני הקרוב.

לוריאל ישראל היא שלוחה של תאגיד הקוסמטיקה העולמי לוריאל. השלוחה מעסיקה 1,141 עובדים קבועים ובמיקור חוץ. בשנת 2014 הסתכם מחזור המכירות של החברה בכ-492 מיליון שקל, ולדברי החברה, הוא שולש מאז כניסתה של רביד לתפקידה כמנכ"לית השלוחה בישראל.

ללוריאל ישראל 4 חטיבות עסקיות: חטיבת מוצרי הצריכה, המשווקת את המותגים לוריאל פריז, מייבלין ניו-יורק, גרנייה ואססי; חטיבת מוצרי יוקרה, המשווקת את מותגי הטיפוח והבישום לנקום, איב סן לורן וקיל'ס ואת מותגי הבישום ג'ורג'יו ארמני, דיזל, ראלף לורן, ויקטור אנד רולף, קאשרל ופלומה פיקסו; חטיבת המוצרים המקצועיים, המשווקת למספרות את מותגי לוריאל פרופשיונל, קרסטס ואססי פרופשיונל; וחטיבת מוצרי הדרמו-קוסמטיקה, המשווקת את המותגים וישי ולה רוש פוזה.

רביד, שהחלה את דרכה בלוריאל לפני 24 שנה כמנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בחברה, מסרה בתגובה: "קיבלתי את תפקיד מנכ"לית לוריאל ישראל ב-2003, בתקופה לא קלה למשק הישראלי, ובמשך זמן קצר, יחד עם צוותים מוכשרים של לוריאל ישראל, עלתה החברה על דרך המלך והפכה לגורם המוביל בתחום הקוסמטיקה בישראל".