פשרה בייצוגית: הטבה לסרטי תלת-ממד ב-1+1 של לאומי קארד

ההטבה הושגה בעקבות פשרה בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד לאומי קארד וסינמה סיטי, בטענה להטעיית צרכנים בנוגע למבצעי כרטיס שני חינם

רוכשי כרטיסים לסרט בסינמה סיטי במבצע 1+1 של לאומי קארד, ייהנו מהטבה זמנית לפיה ישלמו תוספת רק עבור כרטיס אחד לסרט תלת-ממד ולא עבור שני הכרטיסים - כפי שקובעת ההטבה במקור - זאת בעקבות פשרה שהושגה בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד לאומי קארד וסינמה סיטי בטענה להטעיית צרכנים בנוגע למבצעי כרטיס שני חינם המוצע למחזיקי כרטיס האשראי.

הטענה היא שלאחר שצרכן שרכש באתר לאומי קארד כרטיס במבצע לסרט תלת-ממד, הוא התבקש לשלם בקופת הקולנוע 7 שקל תוספת עבור סרט בתלת-ממד לכל אחד מהכרטיסים, ומכאן שהמבצע לכרטיס שני חינמי לא מתממש במלואו, והוא מנוגד למוסבר באתר לאומי קארד.

את התובע ייצג עו"ד מנחם שחק ממשרד עורכי הדין אלדד-שגב.

במסגרת הפשרה תוקן פירוט המבצע באתר, ומחזיקי לאומי קארד שרוכשים את ההטבה 1+1 לסרט בסינמה סיטי ישלמו תוספת לסרט תלת-ממד רק עבור אחד מהכרטיסים. ההטבה תינתן ל-39,000 המממשים הראשונים, ללא הגבלת זמן.

מספר הכרטיסים חושב על סמך סבירות תוקף טענות התובעים ביחס למספר רוכשי הכרטיסים לסרט במסגרת המבצע, מספר שעמד על כ-75,000 קונים בתקופה של כ-3 שנים: מ-1.1.12 ועד ל-11.1.14 - המועד בו שינתה לאומי קארד את הכיתוב באתר והמבהיר כי תוספת התשלום חלה על שני הכרטיסים.

שווי ההטבה לציבור עומד על כ-273 אלף שקל. בנוסף יקבל התובע סכום של 13,600 שקל, ושכר-הטרחה לעורכי דינו יעמוד על 48,300 שקל. (ת"צ: 14-04-17897).