עצומה בליכוד: למנות את גלעד ארדן לשר בממשלה

ח"כ ג'קי לוי מחתים חברי כנסת מהליכוד על עצומה הקוראת לראש הממשלה למנות את ארדן לשר בממשלה ■ עד כה חתמו על העצומה חמישה חברי כנסת ■ "מיום חמישי מלווה אותנו תחושת מועקה קשה בשל חסרונו של גלעד ארדן"

גלעד ארדן / צילום: איל יצהר
גלעד ארדן / צילום: איל יצהר

ח"כ ג'קי לוי מחתים חברי כנסת מהליכוד על עצומה הקוראת לראש הממשלה למנות את גלעד ארדן לשר בממשלה. עד כה חתמו על העצומה 5 חברי כנסת: יואב קיש, מיקי זוהר, אברהם נגוסה, איוב קרא ולוי עצמו.

"מיום חמישי מלווה אותנו תחושת מועקה קשה בשל חסרונו של גלעד ארדן שנותר מחוץ לממשלה", כותבים חברי הכנסת. "המצב שנוצר, לפיו חבר סיעתנו שקיבל את מרבית קולות מתפקדי הליכוד בבחירות המקדימות וזכה במקום הראשון, לא נמצא ליד שולחן הממשלה הינו בגדר עיוות רצון הבוחר וחוטא הן לרצון מתפקדי הליכוד שבחרו בארדן והן לרצון הציבור הציבור הרחב שהעניק למפלגת הליכוד בבחירות האחרונות 30 מנדטים ביודעו כי ח"כ גלעד ארדן הינו מספר 2 ברשימת הליכוד לכנסת. לכל אורך דרכו הציבורית מייצג ארדן את ערכי הליכוד ובפעילותו כשר חיזק את הישגי הליכוד בצורה משמעותית", נכתב.

עוד נכתב בעצומה כי "אנו מבינים את הקושי הרב בהרכבת הממשלה וסבורים שהמלאכה טרם הושלמה. אנו מבקשים שתעשה כל שתוכל לצרף את ארדן בהקדם לממשלה, על מנת להשלים מלאכה זו".

החתומים הוסיפו במכתב קריאה גם לארדן לחזור לשולחן הממשלה. "חובתך להמשיך ולפעול כשר בכיר בממשלה. העדרותך משולחן הממשלה תאכזב את כל אלו המצפים לעשייתך הברוכה, הנמרצת, והבלתי מתפשרת", הוסיפו.