תובעת: בעלי דורש שבתנו תפנה דירה למאהבת הפיליפינית

לטענת האישה, בעלה בן ה-65 מקיים רומן עם פיליפינית כבת 30 ומתעקש לשכן אותה בדירתם המשותפת או בדירה שבה גרה בתם

פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו
פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו

בית הדין הרבני בתל-אביב נענה לבקשה בהולה שהגישה אישה בת 65 נגד בעלה, המונעת ממנו לשכן בביתם או בדירה אחרת שבעלותם את המאהבת הפיליפנית שלו, אותה הביא לארץ במיוחד לאחר שניהל איתה רומן באינטרנט.

במקביל, לאור התנהלותו של הבעל, שלפי הטענה כללה אלימות פיזית ומילולית והברחת אלפי שקלים לטובת המאהבת, הגישה האישה בקשה לגירושים.

האישה טענה, באמצעות עו"ד רועי סידי, כי בעלה בן ה-65 החל לפני כמה חודשים לנהל קשר דרך האינטרנט עם צעירה פיליפינית כבת 30. לטענת האישה, הבעל התכתב תחילה עם הפיליפינית בפייסבוק, ובהמשך החל לשוחח איתה בסקייפ בכל שעות היום והלילה, תוך שהוא מקיים עמה שיחות בעלות תוכן מיני.

עוד טענה האישה כי הבעל ניסה לשכנע אותה להסכים לכך שיביא את הפיליפינית להתגורר עמם, על תקן של עובדת זרה, לה זכאית האישה בשל נכותה, כדי שיוכל לקיים עמה מערכת יחסים מקבילה.

לטענת האישה, כאשר סירבה לרעיון, התנהגות הבעל רק הלכה והחריפה. לטענתה, הוא החל לקלל ולהעליב אותה, השליך עליה חפצים ואף היכה אותה במקרה אחד.

בינתיים התברר לאישה כי הבעל הבריח למאהבת הפיליפינית שלו כסף מהחשבונות המשותפים שלהם, שחסכו במשך שנים. לאחר שהדבר נודע לה, סבלה האישה מאירוע לבבי, אבל כל זה לא מנע מהבעל לממש את איומו ולהביא לארץ את הצעירה הפיליפינית, עימה הוא מנהל מערכת יחסים מינית ומבלה עמה בבתי-מלון, לטענת האישה.

לאחרונה, טענה האישה, היא אולצה לעזוב את דירת המגורים המשותפת ועברה להתגורר באופן זמני אצל אחיה. בהמשך עברה לדירה אחרת שבבעלות הצדדים, בה מתגוררת כיום בתה.

לטענתה, הרקע לעזיבתה הזמנית של הבית היה החשש להתגברות האלימות מצד בעלה, זאת לאחר שהיא נאלצה לחסום את חשבונם המשותף, כשנוכחה שהבעל משך מהחשבון בתוך ימים אחדים כ-45 אלף שקל, ולאחר שבתקרית קודמת הוא איים עליה כי "נזרוק אותך עם כיסא הגלגלים שלך מהחלון".

הדברים הגיעו לשיא, טענה האישה, כאשר הבעל הודיע לבת המתגוררת בדירה נוספת של בני הזוג כי עליה לפנות את הדירה, ככל הנראה לאור רצונו לשכן בה את הפיליפינית.

לאור זאת, האישה ביקשה צו שימנע מהבעל לשכן את הפיליפינית בדירתם המשותפת או בדירה הנוספת שבבעלותם.

כאמור, בית הדין הרבני נענה לבקשה והוציא את הצו.