צפו באחוזה של מייקל ג'ורדן שמוצעת ב-50% הנחה

אגדת הכדורסל המפורסמת בעולם כנראה מאוד רוצה למכור: מייקל ג'ורדן מנסה למצוא קונה לאחוזה שלו כבר 3 שנים ללא הצלחה ■ מה מכילה האחוזה המפוארת שמוצעת במחיר מבצע?

האחוזה של מייקל ג'ורדן, שיקגו, נדל"ן ארה"ב / צילום: וידאו
האחוזה של מייקל ג'ורדן, שיקגו, נדל"ן ארה"ב / צילום: וידאו

זה שאתה אגדת הכדורסל הכי מפורסמת בעולם, לא בהכרח עוזר לך למכור את הבית: מייקל ג'ורדן, כוכב השיקגו בולס, מנסה כבר שלוש שנים למכור את האחוזה שלו בשיקגו. בשנת 2012 הוא העמיד אותה למכירה תמורת 29 מיליון דולר, וכעת המחיר "צנח" ל-14.8 מיליון דולר בלבד.

המחיר המדויק, אגב, הוא 14,855,000 דולר, מה שאומר שאם מחברים את הספרות מקבלים 23 - מספר השחקן המפורסם של ג'ורדן. אולי זה יביא לו את המזל.

האחוזה של ג'ורדן, שממוקמת בשכונה היוקרתית היילנד פארק בשיקגו, משתרעת על פני 5,202 מ"ר ונבנתה בשנת 1991. היא מכילה 9 חדרי שינה, 15 חדרי רחצה, סלון וחדר משפחה בעל תקרות כפולות ושני חדרי אוכל. לכל חדר שינה יש חדר רחצה צמוד, ובסוויטת ההורים יש גם שני ארונות כפולים, לאונג', מקלחת אדים, ג'קוזי, מיקרו, מקרר ועוד.

כמו כן מכיל הבית חדר כושר ענק, חדר סיגרים, חדר "ג'נטלמנים" עם שולחן ביליארד, בר וספרייה, סלון יופי מצויד, מגרש כדורסל מקצועי לפי כל תקן של ה-NBA עם לוקרים ומושבי תצפית מלמעלה, מרתף יינות עם 500 סוגי בקבוקים וחדר טעימות, מגרש טניס פרטי, בריכת אינסוף שמקשרת בין הבית המרכזי לבית האורחים, ומוסך שמסוגל להכיל 15 כלי רכב. השער המרכזי של הבית, אגב, מכיל את המספר 23.