שטראוס מעבירה תקציב הפירסום של "גמדים" ו"סקי" לשלמור-אבנון-עמיחי

מתחילה קמפיין מגננה ל"גמדים ראשונים" מול "יאמי" של תנובה

שטראוס יוצאת בקמפיין מגננה ל"גמדים" מול החדירה של יאמי של תנובה. בתוך כך הוחלט על העברת תקציב הפירסום של "גמדים" ו"סקי" למשרד שלמוראבנון-עמיחי בהיקף של 1.5 מיליון דולר.

400 אלף דולר הושקעו בקמפיין ל"גמדים ראשונים" של שטראוס באמצעות טמיר-כהן. זאת לעומת השקעה של מיליון דולר בקמפיין יאמי של תנובה, הממוצב כיוגורט הראשון לתינוקות.

הסיסמא המובילה שנושא קמפיין "גמדים ראשונים": "החלב הראשון מאמא, הכפית הראשונה משטראוס". הסירטון בטלוויזיה מתמקד בהדרכת האמהות בנושא סוג המזון המומלץ לתינוק. הוא מציג מסך שמצדו האחד טקסט ובשני כתוביות המלוות בקריינות של יעל דן