מנכ"ל עיריית כפר סבא לשעבר מונה למנכ"ל משרד הבינוי

ארמוני שירת בצה"ל כלוחם וקצין בשייטת 13 ולאחר שחרורו מהצבא שירת במשך 23 שנה במוסד

יואב גלנט / צילום: איל יצהר
יואב גלנט / צילום: איל יצהר

הממשלה אישרה הבוקר (א') את מינויו של אשל ארמוני לתפקיד מנכ"ל משרד הבינוי. ארמוני, שכיהן בעבר כמנכ"ל עיריית כפר סבא, ונבחר כעת לתפקיד על ידי שר הבינוי החדש יואב גלנט, יחליף את המנכ"ל היוצא עו"ד שלמה בן אליהו.

ארמוני (56) אב לחמישה ילדים וסב לנכדה מתגורר ברמת השרון. ארמוני שירת בצה"ל כלוחם וקצין בשייטת 13. לאחר שחרורו מהצבא שירת במשך 23 שנה במוסד, במגוון תפקידי שטח ומטה בארץ ובחו"ל כאשר סיים את שירותו כראש אגף במוסד.

מייד לאחר פרישתו מהמוסד, מונה בנובמבר 2010 לתפקיד מנכ"ל עיריית כפר סבא, תפקיד אותו מילא עד לינואר 2015. לארמוני תואר ראשון בהיסטוריה וכלכלה ושני תארים שניים, במינהל עסקים והשני במדעי הדתות.

ארמוני יחליף בתפקידו החדש את המנכ"ל היוצא שלמה בן אליהו שעתיד להתמנות לתפקיד מנכ"ל משרד החקלאות, וימשיך לעבוד לצדו של שר הבינוי היוצא ושר החקלאות החדש, אורי אריאל.

"אשל הוא האדם הנכון במקום הנכון, לאור האתגרים הגדולים העומדים בפני המדינה למציאת פתרונות דיור ולהקלה על מצוקת הדיור", כך אמר היום השר גלנט. "אשל יביא מניסיונו הרב בניהול מערכות גדולות ומורכבות ואין לי ספק כי הוא יוכל להביא את המשרד להישגים משמעותיים לטובת ענף הנדל"ן, הזוגות הצעירים והחיילים המשוחררים".

המנכ"ל הנכנס ארמוני מסר כי "לאחר עשרות שנים בתפקידים ביטחוניים ובמישור המוניציפלי אני שמח להיכנס לתפקיד משמעותי במשרד ממשלתי המופקד על אחד התחומים החשובים ביותר לציבור הישראלי כיום, תחום הדיור. עומדים בפנינו אתגרים גדולים, בהובלת צעדי מדיניות חדשים ליצירת דיור בר השגה לזוגות צעירים יחד עם רשות מקרקעי ישראל, מינהל התכנון ומשרד האוצר, בייעול והאצת תהליכי ייצור הדירות בכלל ועבודת המשרד בפרט, ובדאגה לאוכלוסיות המוחלשות תוך שיפור והרחבת הדיור הציבורי והסיוע בשכר הדירה".