חה"כ לשעבר דוד רותם נפטר; ליברמן: "אבידה גדולה"

רותם ז"ל היה חבר במפלגת ישראל ביתנו וכיהן כיו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט בכנסת ■ ח"כ ליברמן ספד לו: "איש שלא פחד מלעמוד על שלו ולא נרתע ממאבקים שהיה צריך לנהל על-מנת לקדם את הדברים שהאמין בהם"

דוד רותם / צילום: איל יצהר
דוד רותם / צילום: איל יצהר

ח"כ לשעבר דוד אייזיק (דודו) רותם הלך היום (ב') לעולמו בגיל 66, ככה"נ תוצאה מהתקף לב. רותם היה ח"כ מטעם סיעת ישראל ביתנו בכנסות 17-19 ויו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט. מועד הלוויתו לא נקבע.

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, ספד לו ואמר כי "דודו רותם היה לא רק חבר לדרך אלא חבר אישי. איש ארץ ישראל שידע ללחום למען הארץ ולמען דעותיו. איש שלא פחד מלעמוד על שלו ולא נרתע ממאבקים שהיה צריך לנהל על-מנת לקדם את הדברים שהאמין בהם.

ליברמן המשיך עוד ואמר כי "כיו"ר ועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת הוא תרם רבות למדינת ישראל, לכנסת ול'ישראל ביתנו'. מותו הוא אבידה גדולה וצער גדול לכל חבריו. אני משתתף בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך".

גם המועצה המקומית אפרת אבלה עם לכתו של חבר הכנסת לשעבר דוד רותם לעולמו: "רותם ז"ל שהיה ממקימי אפרת היה לידיד אמת של ההתיישבות בכלל ושל תושבי אפרת בפרט. קהילת אפרת מחבקת את משפחת רותם ושולחת תנחומים כנים, יש לו זכויות רבות בהתיישבות".