ויראלי ברשת: הזמין ארוחה ב-KFC וקיבל לכאורה עכבר מטוגן

דבוריס דיקסון מקליפורניה טוען בפוסט בפייסבוק כי הזמין ארוחה באחד מסניפי רשת KFC, וכאשר התחיל לאכול את אחד מנגיסי העוף, הוא חש שהטעם מוזר וצמיגי ושם לב שצורת הנגיס דומה לעכבר עם זנב

KFC / מתוך הפייסבוק
KFC / מתוך הפייסבוק

את הידיעה הזו לא כדאי לקרוא לפני ארוחת הצהריים. דבוריס דיקסון מקליפורניה טוען בפוסט שפירסם בפייסבוק כי הוא הזמין לפני שבוע ארוחה באחד מסניפי הרשת של KFC בעיר Compton. לטענתו, כאשר הוא התחיל לאכול את אחד מנגיסי העוף, הוא הרגיש שהטעם מוזר וצמיגי. לאחר מכן הוא שם לב שהצורה של נגיס העוף דומה לעכבר עם זנב.

דיקסון פירסם את התמונה בעמוד הפייסבוק שלו בדיוק לפני שבוע, ומאז היא תפסה תאוצה. יותר מ-4,000 אנשים שלחו לו בקשת חברות בפייסבוק, והתמונה שפירסם זכתה ליותר מ-100 אלף שיתופים. אנשים מכל העולם כתבו על עמוד הפייסבוק שלו וטענו כי הם לעולם לא יאכלו יותר ברשת KFC.

ן

KFC / מתוך הפייסבוק
 KFC / מתוך הפייסבוק

"אל תאכלו מזון מהיר לעולם!! אתמול ניגשתי לסניף של KFC וקניתי 3 חתיכות של CHICKEN TENDER. כאשר נגסתי באחת החתיכות, הרגשתי שהיא מאוד קשה וצמיגית. כשהבטתי מטה, שמתי לב שיש לה צורה של עכבר עם זנב", כך מתאר דיקסון בפוסט שפירסם. "מעולם לא ראיתי עוף בצורה הזו, זה מבחיל", הוא ציין.

יממה לאחר המקרה המזעזע, דיקסון כתב פוסט נוסף שבו הוא טען כי חזר לסניף של KFC והתלונן בפני המנהל, שהסכים כי מדובר בעכבר והתנצל על כך.

KFC / מתוך הפייסבוק
 KFC / מתוך הפייסבוק

רשת KFC טענה, בתגובה שפורסמה באתר "ביזניס אינסיידר", כי היא ניסתה להשיג את דיקסון, אך הוא סירב לדבר איתה באופן ישיר וללא עורך דין. היא גם ביקשה ממנו להעביר אליה את שרידי ה"עכבר", אך הוא סירב.

ב-KFC טענו בנוסף כי ניתן לראות בתמונות שהבשר הוא לבן, ואין בו עצמות, ולכן אין מדובר בעכבר.