טלוויזיות SHUD של סמסונג: 78 אינץ' ב-60 אלף שקל

מסכי הטלוויזיה שהשיקה סמסונג עם מערכת הפעלה חדשה בשם טייזן מאפשרות רזולוציית 4K (הגבוהה פי 4 מ-Full HD), התממשקות לסמארטפוני סמסונג ועוד ■ הדגמים האחרים: מסך קעור בגודל 65 אינץ' במחיר של 32 אלף שקל ובגודל 55 אינץ' במחיר 25 אלף שקל

התחרות בשוק הטלוויזיה מתחממת, לאחר ש-LG השיקה בשבוע שעבר את המסכים שלה ולפני שסוני תשיק במהלך חודש הבא את הטלוויזיות מתוצרתה בישראל, השיקה היום (ב') סמסונג את המסכים שלה לשנת 2015. הבשורה מבחינת סמסונג היא מערכת הפעלה חדשה בשם טייזן (Tizen) המותקנת בכל הטלוויזיות החדשות. טייזן היא מערכת הפעלה בפלטפורמת קוד פתוח, התומכת בהתקנת אפליקציות.

סמסונג שילבה על-גבי הטייזן את ממשק המשתמש שלה - Smart Hub, אשר מגיב מהר יותר. המסכים כוללים טכנולוגיה בשם Quick Connect, המזהה אוטומטית סמארטפונים של סמסונג אחרי הצימוד באמצעות תקשורת בלוטות'. כך יכולים הצרכנים לשתף בלחיצת כפתור סרטי וידיאו מסמארטפון סמסונג שברשותם לטלוויזיית סמסונג. בנוסף, הם יכולים לצפות בשידורי טלוויזיה על ההתקן הנייד ללא צורך באפליקציות או הגדרות מסובכות. עוד יישום חביב הוא Briefing On TV, אשר מאפשר לטלוויזיה להסתנכרן עם השעון המעורר בסמארטפון. בשעה המיועדת הטלוויזיה נפתחת בערוץ המתאים ומציגה את תחזית מזג האוויר וסדר היום.

סמסונג מציעה מסכים בטכנולוגיית SUHD ברזולוציית 4K (הגבוהה פי 4 מ-Full HD), המסכים כוללת טכנולוגיית ננו-קריסטל הכוללים מנגנון השבחת תמונה SUHD Remastering, המנתח אוטומטית את בהירות התמונות על מנת להפחית צריכת חשמל נוספת ובמקביל מפיק רמות ניגוד גבוהות. התוצאה לדברי סמסונג היא שחור כהה יותר ובהירות מוגברת פי 2.5 בהשוואה לטלוויזיות רגילות.

סמסונג תמכור מספר מכשירי טלוויזיה הכוללים את הטכנולוגיות החדשות, בינהם דגם JS9500 - מסך קעור המגיע בגודל 78 אינץ' ונמכר ב-60 אלף שקל, דגם JS9000, גם הוא מסך קעור בגודל 65 אינץ' במחיר של 32 אלף שקל ובגודל 55 אינץ' במחיר 25 אלף שקל.