מנכ"לית חדשה למיקרוסופט ישראל - שלי לנצמן

קודם לתפקידה הנוכחי שימשה לנצמן במגוון תפקידים במיקרוסופט: סמנכ"לית אנטרפרייז Services, מנהלת קבוצת המכירות לעולם הפיננסי, הבריאות והתעשייה בחטיבת ארגוני האנטרפרייז, מנהלת מכירות למגזר הביטחוני וכן שימשה כמנהלת קבוצת התקשורת השיווקית של החברה

שלי לנצמן/ צילום: קובי קנטור
שלי לנצמן/ צילום: קובי קנטור

מנכ"לית חדשה למיקרוסופט ישראל - שלי לנצמן. לנצמן תחל את תפקידה היום ותחליף את דני ימין, ששימש כמנכ"ל החברה בעשר השנים האחרונות. ימין מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית. במסגרת תפקידו יהיה אחראי מטעם ההנהלה העולמית על גיבוש ויישום האסטרטגיה במגזר הארגונים והשותפים העסקיים של מיקרוסופט בסין. לנצמן שימשה עד היום כסמנכ"לית מגזר ציבורי במיקרוסופט ישראל.

"אני נרגשת לקבל את התפקיד שהוא אחד המשפיעים והמעניינים במשק הישראלי", אומרת לנצמן. "הטכנולוגיה משנה את חיינו בקצב מואץ ובכיוונים מפתיעים. אנחנו במיקרוסופט ישראל יחד עם אלפי שותפינו המקצועיים, נמשיך לספק את מיטב הפתרונות של מיקרוסופט שיסייעו למשתמשים להפיק את המקסימום מההזדמנויות שמציע עולם מרתק זה".

עוד הוסיפה לנצמן, "אנו מחויבים להציע בישראל את הפלטפורמות והשירותים הטובים ביותר בתחומם מבוססי מובייל וענן, זאת במטרה להעצים כל אדם וארגון להשיג את המירב. על מנת לעשות זאת, נמשיך לפתח את כוח האדם המקומי המוכשר באופן שיתרום בצורה המיטבית להצלחה המתמשכת של לקוחותינו".

לנצמן הצטרפה למיקרוסופט ישראל לפני כ-17 שנים. קודם לתפקידה הנוכחי שימשה לנצמן במגוון תפקידים במיקרוסופט: סמנכ"לית אנטרפרייז Services, מנהלת קבוצת המכירות לעולם הפיננסי, הבריאות והתעשייה בחטיבת ארגוני האנטרפרייז, מנהלת מכירות למגזר הביטחוני וכן שימשה כמנהלת קבוצת התקשורת השיווקית של החברה.

ללנצמן תואר BA במדעי החברה ואסטרטגיה מאוניברסיטת בר אילן וכן תעודת מוסמך משאבי אנוש מהטכניון.