התפטרה מהנדסת התנועה של עיריית ת"א נורית כספית

גורם בכיר בעיריית ת"א אומר כי להתפטרות רקע כפול: מינוי אשר בן שושן לתפקיד ראש רשות תחבורה וחניה בעיר וחילוקי דעות מקצועיים לגבי הסדרי התנועה לקראת תחילת העבודות על הקו האדום של הרכבת הקלה.

נורית כספית, מהנדסת התנועה הראשית של עיריית תל אביב, הודיעה על התפטרותה מהתפקיד, שתיכנס לתוקף בעוד כשבועיים. גורם בכיר בעיריית ת"א אומר כי להתפטרות רקע כפול: מינוי אשר בן שושן לתפקיד ראש רשות תחבורה וחניה בעיר וחילוקי דעות מקצועיים לגבי הסדרי התנועה לקראת תחילת העבודות על הקו האדום של הרכבת הקלה.

בן שושן היה סמנכ"ל משאבי אנוש בעירייה, פרש עם הפיצויים ועבר לעבוד במגה ולאחרונה הוחזר לעירייה לתפקיד ראש רשות תחבורה וחניה בעלות שכר של כ-70 אלף שקל, במקום משה טיומקין שכיהן בתפקיד ללא שכר. בעירייה הובעה תרעומת על המינוי גם כי לתפקיד זה לא מונה אדם בעל רקע מוכח וניסיון בתחום התחבורה. כספית סירבה להגיב. מהעירייה נמסר: "הגברת כספית עזבה את עבודתה מסיבותיה האישיות ואנו מאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה".

העירייה מתכוונת להכניס לשימוש בקרוב 6 מצלמות אכיפה, שיתעדו עבירות חניה, כמו המצלמה הפועלת ברח' אבן גבירול פינת שד' דוד המלך. הדוח בגין עבירה מתועדת קובע קנס של 250 שקל. מיקום המצלמות: רח' הארבעה, ליד בתים 17-21; רח' אבן גבירול פינת צייטלין מדרום לצפון; רח' אבן גבירול ליד גן העיר, מצפון לדרום; רח' יפת ביפו, ליד פתות אבולעפיה; רח' קרליבך, בין החשמונאים לאבן גבירול; רח' קרליבך פינת חשמונאים.

מהעירייה נמסר כי הצבת המצלמות החלה כבר לפני כשנתיים "במטרה למנוע עצירה מסוכנת, והעבירות הנאכפות הינן חניה בתחנת אוטובוס, באזור איסור עצירה, במעברי חציה ובאזור פריקה וטעינה. אין קשר בין הצבת המצלמות לעבודות הרכבת הקלה".