בימים אלה החלו העבודות להקמת התחנות התת-קרקעיות של הרכבת הקלה במטרופולין תל-אביב. בהדמיה ממוחשבת של הפרויקט שנחשפה בימים האחרונים ניתן לראות כיצד ייראה מפלס הרחוב יהודה הלוי ואלנבי עם סיום העבודות.
הפרויקט מורכב מרשת מסועפת של קווי רכבת קלה ואוטובוסים מהירים רבי-קיבולת, כאשר לאורך הקו האדום, קו הרכבת הקלה הראשון, יוקמו עשר תחנות תת-קרקעיות, והעבודות להקמתן יצריכו פינוי תשתיות קיימות, בניית מערכות חדשות וביצוע עבודות שטח נרחבות.
בהדמיה של הפרויקט ניתן לראות את השינויים במדרכות ואת הירידות לתחנות התת-קרקעיות "אלנבי דרום" ו"אלנבי צפון". בנת"ע האחראית על הפרויקט צופים כי הרחובות הללו יהיו מוכנים ב-2020, והרכבת תתחיל לפעול ב-2021.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.