ביטלמאניה

הפרק של "שנות ה-60" שישודר הערב בערוץ 1 עוסק בפלישה הבריטית לתרבות האמריקאית

ביטלמאניה

"שנות ה-60", יום ב' 21:00, ערוץ 1

עוד פרק לסדרה החביבה הזאת, והערב על "הפלישה הבריטית" שטלטלה את התרבות והנוער האמריקאי באותן שנים עם קצת נועזות אירופית (אפילו במסווה, כמו של הביטלס השובבים אך לא "רעים") שפגשה את השמרנות האמריקאית. אפשר לראות וגם ליהנות.

* ציון: 8

בי האפי

"חי מבפנים", יום ב' 22:00, ערוץ 8

סרט שהיה חביב הקהל בפסטיבל סאנדאנס בשנה שעברה, אולי בגלל שהוא מצליח לצבוע בצבעים שמחים את אחד המקומות האפלים: מחלות הנפש. מעשה בעובד סוציאלי שנלחם בטחנות הרוח של רפואת הנפש ומנסה להתמודד מול תופעות שונות עם נשק המוזיקה. תוך כדי עבודתו הוא נפגש עם פסיכיאטרים, נוירולוגים ומוזיקאים - בניסיון להתחקות אחר הקשר בין מוזיקה לתראפיה נפשית. אופטימי ומעניין.

* ציון: 8

לרציניים בלבד

"מבנים מדברים" - פרקים 3 ו-4, יום ב' 21:00, ערוץ yes דוקו

המלצתי על הסדרה הקצרה הזו אמש, אבל למקרה שמישהו פספס, אפשר בהחלט להצטרף אליה גם בפרקים מתקדמים יותר (כל פרק מספר סיפור אחר, כך שאין כאן בונוס לצופה על ידע מוקדם) ולבחון איך משקפת הארכיטקטורה את רוח הזמן שבתוכו היא פועלת, ואיך הופכים בעזרתה מבנים למעין "קפסולות זמן".

* ציון: 9

חיה רעה

"גודזילה", יום ב' 22:00, ערוץ yes2

נו טוב, הזהרתי כבר שמדובר בערב חלש בערוצי הסרטים, ובכל זאת: קיץ, מזגן, ילדים בסלון - מה חינוכי יותר מלהפחיד אותם למוות כדי שיילכו כבר לישון בעזרת "גודזילה", אותה מפלצת שקמה עלינו לכלותינו באמצעות אפקטים קולנועיים מרהיבים?

* ציון: 7