רואים רחוק

על המצוק התלול נבנתה דירה המעוצבת כחלל פתוח על טהרת הצבע הלבן, ומפנה את תשומת הלב אל הנוף הפנורמי לים

הבית: דירה בת שישה חדרים בשטח של 220 מ"ר, עם מרפסת פנורמית של 60 מ"ר. ממוקמת בקומה השישית, בבניין הניצב על צוק מול חוף הים בנתניה.

הבעלים: בעלי קבוצת נדל"ן מובילה, אשתו וארבעת ילדיהם.

העיצוב: נעשה תוך התייחסות לקרבה לים. "הדירה עוצבה בסגנון קלאסי עם נגיעות אולטרה-מודרניות", מספר האדריכל מוריס אלגזי, שעיצב את הבית עם רן ינוב. "כחלק מהתפיסה העיצובית ותוך התייחסות לקנה המידה של החללים, דאגנו להשתמש בחומרים ובאלמנטים המתאימים לאופי החיים, וכל החללים הציבוריים מאפשרים מבט לים".

החומרים: "בחלל המגורים, ששטחו כ-100 מ"ר, השתמשנו באריחי ריצוף דמויי שיש, בממדים גדולים במיוחד. במרכז החלל תוכננו שתי ספריות משולבות בחיפוי קיר בגוון זהוב, הנראה מכל חלקי הדירה, ותוכנן כך שיאפשר אחסון רב. במרפסת נעשה שילוב של זכוכית ועץ טיק".

חדר האמבטיה: "בחרנו בגוני מוקה ולבן. הקירות חופו באריחים דקים בעובי של 3 מ"מ, במידות של 1X3 מטר. על ידי שימוש באריחים אלה מתקבל גמר חלק לחלוטין, במראה אחיד, נקי ומודרני".

המטבח: "האתגר הגדול בעיצוב חלל המגורים רחב הידיים הוביל ל'החלשת' חשיבותו של המטבח בעיצוב הכללי בדירה. הפתרון היה להשתמש בחומר אחיד עבור כל חזיתות המטבח, עץ אלון מגוון, שמשתלב במראה הכללי ולא מתחרה באלמנטים אחרים".