לא תאמינו מדוע נשכח הפעוט בן השנתיים בגן בנתניה

בן שנתיים נמצא הלילה ללא השגחה בשדרות ניצה בעיר ■ מסתבר שהוריו - הורים ל-10 ילדים מירושלים - הגיעו לנפוש בנתניה וחזרו לירושלים תוך שהם שוכחים את אחד הילדים מאחור ■ רק בבוקר נזכרה אמו שהילד איננו

פעוט כבן שנתיים אותר הלילה (ה') ישן לבדו בגן ציבורי בנתניה. שוטרים שהוזעקו לגן בשדרות ניצה בעיר אספו את הפעוט והעבירו אותו לגורמי הרווחה. רק אחרי יותר מעשר שעות יצרה אמו קשר עם המשטרה ודיווחה על היעדרותו. האם והאב עוכבו לחקירה בחשד להזנחת קטין.

מהחקירה עולה כי מדובר במשפחה עם 10 ילדים מירושלים שהגיעה להתארח בנתניה. אתמול החליטו הורי המשפחה ללכת לים והתפצלו וכל אחד מהם לקח עמו 5 ילדים. רק כאשר התעוררו משנתם גילו כי בנם הפעוט נעדר.

גורם רווחה בעירייה מסר כי מדובר באירוע חריג. "זהו סיפור תמוה מאוד. הפעוט שוהה כעת בשירותי הרווחה בעיר ומקבל את כל הטיפול הנדרש. עם השלמת ההליכים הוא יועבר למקלט חירום", אמר.

מפקד תחנת נתניה, ניצב משנה דורון תורג'מן, אמר לפני איתור ההורים כי מדובר באירוע חריג ואף ביקש את עזרת הציבור. "זהו אירוע בלתי נתפס של פעוט שנמצא בשעת לילה לבדו. אנו עושים מאמצים לאתר את משפחתו. אבקש ממי שיש בידו לסייע באיתור זהותו של הפעוט לפנות לתחנת נתניה או להתקשר למוקד 100", אמר.

עיריית נתניה מסרה בתגובה: "מיד עם הדיווח של המשטרה הועבר הפעוט לטיפול רשויות הרווחה. הן מטפלות בפעוט ברגישות ובמסירות על ידי הגורמים המקצועיים".