אספרסו כפול לפרסום גליקמן: זכה בשני תקציבי קפה

המשרד יטפל בתקציבי הקפה שחור של לנדוור ומכונות הקפה של illy

משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב מצרף אליו שני תקציבי פרסום של מותגי קפה: ל"גלובס" נודע כי המשרד יטפל בתקציב הפרסום של הקפה שחור של לנדוור ובתקציב מכונות הקפה של illy.

קבלת התקציב של מכונות הקפה של illy מהווה הרחבת הפעילות של המשרד בתקציב הפרסום של ניופאן, שבו מחזיק גליקמן במספר מותגים. מכונות הקפה של illy אמורות להתמודד מול נספרסו ולאווצה, שמשקיעות בארץ תקציבים לא מבוטלים.

illy היא חברה איטלקית משפחתית, שנוסדה ב-1933 וכיום היא בעלת מחזור מכירות שנתי של 450 מיליון אירו. מותג הקפה הוא מהמוכרים והמובילים בעולם ונמכר ב-150 מדינות. בישראל קפה illy החל להימכר בשנת 1993, באריזות של קפה טחון ארוז בסופרמרקטים. המותג מיוצג ומופץ על-ידי חברת לנדוור, שבבעלות שלי פדרמן. לנדוור חברה השנה לניופאן, על מנת לשווק את ליין מכונות הקפה החדשות של illy, הכוללות קפסולות בטכנולוגיה החדשנית היפר-אספרסו. השקת מכונות הקפה של illy תלווה בקמפיין פרסום בהיקף של 4 מיליון שקל.

בית קלייה ותיק

בנוסף, משרד גליקמן צפוי לטפל בתקציב הקפה השחור של לנדוור, שהיקפו אמור לעמוד על כ-1.5 מיליון שקל. לנדוור הוא מותג קפה ותיק, שנוסד ב-1919 על-ידי משה לנדוור בברלין. עם עליית המשפחה לישראל, הם הקימו את בית הקלייה הראשון לקפה בישראל. קפה לנדוור הפך לקפה הנפוץ בישראל טרום קום המדינה. בשנות ה-80 נמכר מפעל לנדוור למשפחת פדרמן, תוך שמירה על שיטות הייצור הייחודיות, שהפכו את קפה לנדוור לאהוב בישראל.

קפה לנדוור משווק ברשתות השיווק, והוא מוכר גם בגלל צבע האריזות הבוהק, כחול-כסף.

ב-2004 נוסדה גם רשת קפה לנדוור, באמצעות יזמים צעירים שחברו לבית הקלייה הוותיק. הרשת של קפה לנדוור כיום מונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית. פרסום בתי-הקפה מבוצע בנפרד מהקפה השחור.