גאדג'טים: פיליפס HUE - נורות חכמות, אבל יקרות להחריד

הנורות של פיליפס יקרות מאוד, במיוחד לאור העובדה שאי אפשר להסתפק ב-3 נורות, אלא במספר רב יותר שיאפשר לכסות כמה חדרים ■ השליטה דרך הסמארטפון חביבה והנורות הצבעוניות מציעות פתרון נחמד מאוד לאזורים מסויימים בבית, כולל תכונות חכמות

כמעט כל מוצר בבית הפך לחכם, החל מהטלוויזיה, דרך המקרר והתנור ועד המזגן. יצרניות הנורות לא ויתרו על דרך לשדרג את הנורות שבהן הצרכנים משתמשים בבית, ולהפוך אותן למתוחכמות ויקרות יותר. מה הערך המוסף שנורה במאות שקלים מספקות ואילו יכולות יש לה? בעיקר שליטה מרחוק, אבל לא רק.

קישוריות: הנורות של פיליפס מגיעות בטכנולוגיית LED הכוללת תקשורת אלחוט. בעזרתה מתבצעת תקשורת למגשר מיוחד של החברה המחובר לנתב (ראוטר) הביתי. בצורה הזו, ניתן לשלוט בנורות דרך הסמארטפון גם כשנמצאים מחוץ לבית.

צבעים: פיליפס מוכרת נורות צבעוניות היודעות להחליף את צבען למגוון צבעים. יש גם נורות לבנות, היודעות להציע צבע צהוב או לבן, ומובן שגם הנורות הצבעוניות מציעות צבע לבן או צהוב. הנורות הצבעוניות מתאימות לאזורים מסוימים בבית ולא בטוח שכל אחד יהיה צריך אותן, כי השימוש שלהן הוא למטרות מסוימות מאוד.

אפליקציה: בעזרת אפליקציה המיועדת למכשירי אנדרואיד, ווינדוס פון, אייפון והשעון החכם של אפל, ניתן לבצע פעולות רבות ולקבוע הגדרות מועדפות, למשל, הנמכת התאורה לגוון מסוים כאשר הולכים לישון. אפשר גם לקבוע תסריט זריחה המתחבר לשעון המעורר בסמארטפון, או להגדיר תאורה בגוון מסוים כמו כחול עדין למסדרון עבור ילדיםשקמים באמצע הלילה. אפשר אפילו לקבוע שהנורה תידלק בצבע כחול כאשר מגיעה הודעה לפייסבוק, או לחילופין כאשר אחד הדיירים מתקרב לבית. בעלי טלוויזיות של פיליפס עם טכנולוגיית אמבילייט, יכולים לחבר את המסך לנורות, כך שהנורות יידלקו בצבעים הדומיננטיים במסך ויספקו חוויה עשירה יותר בעת צפייה בסרט קולנוע. קיימות עוד אפליקציות רבות לפלטפורמה של פיליפס אשר מציעות לבצע כמעט כל דבר שחושבים עליו.

בשורה התחתונה: הנורות של פיליפס יקרות מאוד, במיוחד לאור העובדה שאי אפשר להסתפק ב-3 נורות, אלא במספר רב יותר שיאפשר לכסות כמה חדרים. השליטה דרך הסמארטפון חביבה והנורות הצבעוניות מציעות פתרון נחמד מאוד לאזורים מסויימים בבית, כולל תכונות חכמות.

מחירים: 3 נורות צבעוניות ומגשר: 920 שקל; 2 נורות לבנות ומגשר: 460 שקל; נורה צבעונית: 275 שקל.

ציון: 8.5.