תנובה משקיעה בפוד-טק בשילוב עם TechForGood Rally

תנובה תהפוך לשותפה באקסלרטור הטכנולוגי-חברתי במסלול ייחודי שיפנה ליזמים בתחום המזון ■ הסכום שתשקיע תנובה לא פורסם, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים

חברות המזון בעולם משקיעות סכומי עתק על מנת להציע ללקוחות מאכלים משופרים ולשפר את התוצאות הכספיות. אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות הוא פוד-טק (Food Technology) - חיבור בין מזון וטכנולוגיה. בשנת 2014 גלגל התחום סכום שמוערך ב-50 מיליארד דולר. בישראל התחום עדיין נמצא בתחילת הדרך ופועלות כאן כ-150 חברות.

תנובה הודיעה על השקעה בתחום הפוד-טק. תנובה תהפוך לשותפה באקסלרטור הטכנולוגי-חברתי Tech For Good Rally, במסלול ייחודי שיפנה ליזמים בתחום המזון. הסכום שתשקיע תנובה לא פורסם, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים.

נציין כי שני הגופים כבר שיתפו פעולה במסגרת המחזור הראשון של האקסלרטור, שבו התמקדו היזמים בפיתוח אפליקציות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה.

נגה שורץ-משולם, מנהלת תחום בריאות בתנובה: "אנו לוקחים אחריות לספק לצרכנים אוכל בריא ומזין יותר. אחריות זו מציבה בפנינו אתגרים טכנולוגיים מורכבים. משאבים רבים מושקעים במחקר, פיתוח ואימוץ טכנולוגיות חדשות".

עומרי בורל מ-Rally TechForGood: "כמי שחרטו על דגלם להוות בית עבור יזמים טכנולוגים עם ערך מוסף חברתי, אנו מאמינים שתחום הפוד-טק הינו אחד החשובים והמשפיעים על בריאות הציבור. היזמים שיתקבלו לתוכנית ייהנו מגישה ישירה למרכז הפיתוח והידע המקצועי הנרחב של תנובה. יחד עם הליווי הטכנולוגי והעסקי של המאיץ עצמו, אנו מייצרים את המסגרת הטובה והמחויבת ביותר בישראל להצלחתם של מיזמים בתחום".

ניתן להירשם לאקסלרטור עד לתאריך 30.09.2015 בכתובת - www.techforgoodrally.com.