בזק עולה בקמפיין פרסומי ראשון של מותג ישראלי באינסטגרם

מודעות אינסטגרם יכולות למקד קהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים המאפשרים הפניה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם קנייה ישירה

חברת התקשורת בזק עלתה הבוקר (ד') בקמפיין פרסומי ראשון של מותג ישראלי באינסטגרם.

מודעות אינסטגרם יכולות למקד קהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין, והן כוללות לינקים לחיצים המאפשרים הפניה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם אפשרות של קנייה ישירה.

קמפיין הפרסום של בזק, שעלה באמצעות משרד הפרסום מדיה קום אינטראקשן, משתמש ביכולות הללו.