יו"ר רדקום זהר זיסאפל פורש; רחל בן-נון, בת זוגו, תחליף אותו

בן-נון ניהלה בעבר את החברות אראל תקשורת ותוכנה ואראלנט וטרם מינויה סיפקה לרדקום שירותי ייעוץ ■ זיסאפל: "ניסיונה הרב יועיל לחברה"

סוף עידן בחברת רדקום: זהר זיסאפל, ממייסדי החברה, אשר כיהן כיו"ר החברה מאז הקמתה לפני 30 שנה, עוזב את תפקיד היו"ר ויישאר חבר דירקטוריון. במקומו מונתה לתפקיד היו"ר רחל (חלי) בן-נון, שהיא חברת דירקטוריון ברדקום מאז 2012. רדקום, מקבוצת רד של האחים זיסאפל, מספקת פתרונות לניטור, בקרה ובחינה של תעבורה ברשתות תקשורת.

בן-נון, שלפני מינויה לדירקטוריון רדקום סיפקה שירותי ייעוץ לחברה, היא בעלת ותק רב בשוק הטלקום. ב-1988 היא הייתה אחת מהמייסדות של חברת ציוד התקשורת אראל תקשורת ותוכנה, ושימשה כמנכ"לית החברה. ב-1996 היא ייסדה את אראלנט שעסקה בתחום ה-VoIP (העברת קול ברשת) וניהלה גם אותה, עד למכירת החברה ב-2005. בן-נון היא שותפתו לחיים של זיסאפל.

"אני רוצה לברך את בן-נון על מינויה לתפקיד. עם ניסיונה הרב ויכולות הניהול המוכחות שלה בעולם הטלקום, היא תועיל באופן משמעותי לרדקום", אמר היו"ר היוצא, זיסאפל.

רדקום, המנוהלת על-ידי דוד ריפשטיין, נסחרת ברשימה המשנית של בורסת נאסד"ק לפי שווי של 90 מיליון דולר. זהר זיסאפל הוא בעל המניות העיקרי ברדקום, עם החזקה של 31.7% ממניות החברה, ואחיו יהודה זיסאפל מחזיק ב-5.5% ממניות רדקום. גוף השקעות אמריקאי, G2 Investments, מחזיק ב-17.9% נוספים.

במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסות החברה ב-11.2 מיליון דולר, צמיחה של 7.2% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2014. הרווח הנקי הוכפל ל-640 אלף דולר, ועל בסיס Non-GAAP הרווח הגיע ל-1.4 מיליון דולר, צמיחה של 135%.