טסים לחו"ל? הכירו שני מוצרים שעשויים לשדרג כל נסיעה

הכירו שני מוצרים חדשים ופשוטים שעשויים להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר נעימה - משדרוג מפתיע לפריט קלאסי שכל אחד מכיר מטיסות, ועד פטנט חדש שיאתר את המזוודה ברגע

מי לא מכיר את הרגע הזה: אתם יוצאים מהמטוס והולכים במרץ לאסוף את המזוודות, ומנסים להדחיק את החשש שאולי אולי דווקא המזוודה שלכם הלכה לאיבוד. אז לכל המודאגים באשר הם, ישנו מאתר מזוודות דיגיטלי שמביא יחד איתו שקט נפשי.

מדובר במערכת איתור המורכבת ממשדר וממקלט - שניהם קטנים ונוחים. המשדר, בצורת כרטיס אשראי, מודבק על המזוודה, והמקלט בצורת שלט קטן. מרגע שהמזוודה נכנסת אל טווח הקליטה של המערכת, היא משמיעה צפצוף הרגעה שהיא הגיעה.

אנחנו בדקנו את המערכת, והיא בהחלט עובדת, אבל יש לה כמה חסרונות. ראשית, נורת החיווי אינה בולטת מספיק; שנית, הכרטיס חייב להיות מחוץ למזוודה; ושלישית, המערכת עובדת רק בתנאי אור כשטווח הקליטה שאמור להיות עד 30 מטר לא תמיד עובד.

ומה לגבי הטיסה עצמה? הנה שדרוג לאחד הפריטים היותר קלאסיים שכדאי לקחת לטיסה: כרית צוואר. מדובר בכרית נעימה למגע, נוחה ורכה שכיף להניח עליה את הראש, ולא רק את הראש. למעשה, זו כרית טאבלט, כך שאם אתם לא מצליחים להירדם, היא פשוט הופכת למעמד לטאבלט. פשוט וחינני. את הכרית ניתן להלביש על גב המושב הקדמי ולצפות בתכנים שאוהבים.