אאורה קיבלה הסכמת הדיירים לפינוי-בינוי 176 דירות באור-יהודה

היקף הפרויקט מוערך בכ-200 מיליון שקל, ולהערכת החברה הוא משקף רווח צפוי של 16%

חברת אאורה, בבעלות יעקב אטרקצ'י, הודיעה היום (ה') כי נבחרה על-ידי בעלי הזכויות במתחם הרחובות העצמאות, חיים יוסף, דוד אלעזר והשלהבת באור-יהודה, להקים פרויקט התחדשות עירונית במתחם. היקף הפרויקט מוערך בכ-200 מיליון שקל ולהערכת החברה הוא משקף רווח צפוי של 16%.

הפרויקט העתידי, הממוקם בלב אור-יהודה, יתבצע במתכונת של פינוי-בינוי, על בסיס תוכנית בניין עיר קיימת המאפשרת הוצאת היתרי בנייה בטווח זמן של מספר חודשים. במסגרת הפרויקט יהרסו 30 יחידות דיור וחנות, ובמקומן ייבנו 176 דירות חדשות בארבעה מבנים בני 14-15 קומות.

לפי הודעת החברה, המתחם יכלול, בין היתר, חניה תת-קרקעית לשימוש הדיירים ופארק פנימי בלב המתחם. בפרויקט יוצעו דירות בתמהיל מגוון של 4 ו-5 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז. עוד אומרים בחברה כי בעלי הזכויות במתחם יזכו לתוספת של 30% לשטח דירתם הקיימת, לרבות תוספת של מרפסת שמש. החברה צופה כי הקמת הפרויקט תחל במהלך השנה הקרובה, לאחר קבלת היתרי הבנייה.

בשנה החולפת אושרו להפקדה 3 תוכניות פינוי-בינוי של החברה בוועדה המחוזית תל-אביב - ברחוב אילת ברמת-השרון, ברחוב בר-יהודה בקריית אונו ובמתחם התמרים ברמת-גן - במסגרתן יפונו ויהרסו למעלה מ-450 דירות קיימות באזור המרכז, וייבנו תחתן כ-1,600 דירות חדשות.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה, אמר היום: "אנו גאים מאוד בעובדה שדיירי המתחם בחרו בנו להוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם מגוריהם. החברה פועלת מזה שנים באזור בקעת אונו, אשר אור-יהודה מהווה חלק אינטגרלי ממנו ואנו מאמינים בכדאיות הכלכלית באזור זה. אני מאמין שהתחדשות עירונית היא אחד הפתרונות הטובים ביותר למצוקת הדיור בישראל באופן שגם נותן מענה לביקוש וגם מעלה את סטנדרט הבנייה המקובל".