תוך 4 חודשים: חברת הסייבר סייבריזון גייסה 84 מיליון דולר

את הגיוס הנוכחי בהיקף 59 מיליון דולר הוביל תאגיד הטלקום היפני SoftBank, שיהפוך לשותף אסטרטגי ויפיץ את מוצרי החברה ביפן ■ המערכת של Cybereason מאפשרת לארגונים להפחית את זמן התגובה הנדרש לאיתור תקיפות סייבר על בסיס זיהוי פעילויות זדוניות

עובדי סייבריזון/צילום: חן גלילי
עובדי סייבריזון/צילום: חן גלילי

תחום הסייבר בישראל ובעולם רותח, אבל במקרה של חברת Cybereason זה אפילו חם יותר: הסטארט-אפ הישראלי השלים סבב גיוס שני תוך ארבעה חודשים. אחרי שגייס קודם 25 מיליון דולר, היום הודיעה החברה על גיוס של 59 מיליון דולר. כך, שבתוך ארבעה חודשים גייסה החברה 84 מיליון דולר - סכום חסר תקדים בפרק זמן כה קצר. בסך הכול גייסה החברה הצעירה, שהוקמה רק לפני שלוש שנים, סכום של 88.6 מיליון דולר.

את הסבב הנוכחי הובילה תאגיד הטלקום היפני SoftBank Group באמצעות חברת הבת שלו SoftBank Corp, לצד המשקיעים הקיימים CRV וספארק קפיטל. בעקבות ההשקעה של סופטבנק, החברה תפתח סניף ביפן וסופטבנק תהפוך למפיצה המובילה של פלטפורמת האבטחה של Cybereason בשוק היפני. יש לציין כי בסבב הגיוס הקודם השתתפה גם חברת לוקהיד מרטין, שהפכה גם לשותפה אסטרטגית של Cybereason.

המערכת של Cybereason מאפשרת לארגונים להפחית באופן משמעותי את זמן התגובה הנדרש לאיתור תקיפות סייבר, על בסיס זיהוי פעילויות זדוניות מוכרות ובלתי מוכרות. החברה הוקמה על-ידי יוצאי יחידת 8200 - ליאור דיב, יונתן שטרים-עמית ויוסי נער, ויש לה משרדים בתל אביב ובבוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב.

קן מיאוצ'י, נשיא ומנהל כספים ראשי של SoftBank Mobile, אמר על הגיוס כי "קבוצת SoftBank פועלת להשגת טכנולוגיה מתוחכמת ומודלים עסקיים יוצאי דופן שיובילו את מהפכת המידע. כלקוחות, התנסינו ממקור ראשון בגישה המהפכנית של Cybereason לאבטחת סייבר העושה שימוש בלמידת מכונה ובאנליטיקה התנהגותית על מנת לאתר את איומי הסייבר המתקדמים ביותר.

Cybereason מעצימה את יכולתם של צוותי האבטחה להתגונן מפני איומי סייבר ומסייעת להפחית את עלויות האבטחה באופן משמעותי. היצע המוצרים החדש של Cybereason ו-SoftBank יספק לארגונים יפניים רמת אבטחה חדשה בתקופה שבה מתקפות סייבר מתקדמות הן איום ממשי וניכר".

ליאור דיב, מנכ"ל Cybereason ומייסד שותף, הוסיף כי "בשנה האחרונה Cybereason הוכיחה שהיא מסוגלת להגן על הארגונים הגדולים והיוקרתיים בעולם, הסובלים באופן יומיומי מאיומי מתקפות סייבר. השותפות עם SoftBank משחזרת את מודל השותפות שיצרנו עם לוקהיד מרטין, הלקוח הראשון שלנו שגם השקיע בחברה, וגם חבר לה כשותף המוכר את מוצרינו ועוזר לה לחדור לשווקים חדשים. המודל הזה מאפשר לנו להישאר גמישים ולהתמקד בחדשנות תוך מינוף האמינות, המשאבים והניסיון שרק ענקי התעשייה יכולים לתת לנו".

מייסדי סייבריזון. צילום: לואיז גרין
 מייסדי סייבריזון. צילום: לואיז גרין