אפליקציה חדשה מיידעת מיד כשהמנוי מתפנה לשיחה

חברת הסטארט-אפ iChoozU מגבעתיים השיקה את TikTakTalk, אפליקציה חינמית שמעדכנת כשהמנוי הסלולרי שרוצים לחייג אליו זמין לקבל את השיחה

סלולר / צילום: רויטרס
סלולר / צילום: רויטרס

חברת הסטארט-אפ iChoozU מגבעתיים השיקה את TikTakTalk, אפליקציה חינמית, שיודעת ומיידעת מנויי סלולר מיד כשהמנוי הסלולארי שרוצים לחייג אליו זמין לקבל את השיחה.

מחקרים מראים שרק 60% מניסיונות החיוג שלנו אכן מייצרים שיחה. שאר הניסיונות מסתיימים בצליל שיחה ממתינה, צליל תפוס או לא מגיעים למנוי משלל סיבות טכניות כמו סוללה שהתרוקנה, אנטנה סלולרית עמוסה, קליטה לא טובה או סינון שיחות על ידי המנוי.

אפליקציית TikTakTalk היא חייגן חכם, שבלחיצת SEND בודק דרך שרת ייעודי את הזמינות של המנוי אליו חייגתם, גם אם אינו מופיע בין אנשי הקשר. אם הוא זמין - השיחה תצא כרגיל. אם לא, בחירה ב-Notify תקפיץ לכם הודעה מיד כשהמנוי יהיה זמין, ואז, לחיצה נוספת תחבר את השיחה. לא צריך להשאיר הודעות או לשלוח SMS. האפליקציה זמינה בכל העולם לשיחות מקומיות ובינלאומיות, ב-3G, 4G וגם בדורות הבאים.

TikTakTalk הוצגה בתערוכת הסלולר בברצלונה במארס 2015 ובתערוכת הסלולר בשנגחאי ביולי 2015. בקרוב מפעילים ויצרני סלולר בסקנדינביה, בסין, בהודו, בווייטנאם ובסינגפור ישלבו את האפליקציה בעידכוני התוכנה. 

משתמשי אנדרואיד, שמהווים יותר מ-80% מכלל המנויים בעולם, יוכלו להתקין את האפליקציה באופן מיידי מהחנות של גוגל. בקרוב תצא גרסת iOS.