חברת הסייבר הישראלית אילוסיב נטוורקס גייסה 22 מיליון דולר

החברה נעזרת בהטעיה על מנת לבלבל תוקפים אפשריים

האקרים / צילום: שאטרסטוק
האקרים / צילום: שאטרסטוק

חברת הסטארט-אפ הישראלית אילוסיב נטוורקס (illusive networks) הודיעה היום על גיוס הון משמעותי - בהיקף של 22 מיליון דולר, כאשר את הסבב הובילה קרן NEA. בסבב השתתפו בין השאר הקרנות Bessemer Venture Partners, Marker LLC, Citi Ventures ו-Innovation Endeavors של אריק שמידט, יו"ר גוגל וקרן Team8 שמלווה את אילוסיב מאז שיצאה לדרך.

החברה הוקמה בשנת 2015 וגייסה מאז הקמתה סכום של 27 מיליון דולר, כולל הכסף שגויס במסגרת הסבב הנוכחי. את החברה הקים עפר ישראלי, לשעבר בצ'ק פוינט, אשר מכהן כסמנכ"ל המו"פ. יו"ר אילוסיב הוא נדב צפריר, המפקד לשעבר של יחידת 8200.

החברה פעילה בתחום הסייבר והיא נעזרת בהטעיה על מנת לבלבל תוקפים אפשריים. מנכ"ל החברה, שלמה טובול, אמר היום כי "כותרות העיתונים מאששות את הצורך בגישה חדשה לחלוטין לעצירת תוקפים בעולם הסייבר. אילוסיב נטוורקס יוצרת פרוזדור של מראות שבו התוקפים אינם יכולים לדעת בוודאות מה אמיתי ומה לא".

ניל קורני, מנכ"ל סיטי ישראל התייחס להשקעה בחברה ואמר כי "סיטי מוצאת בחדשנות הישראלית הזדמנות להשקעה ושומרת על קשר הדוק עם התעשייה המקומית באמצעות מרכז החדשנות בקרית עתידים. תעשיית הסייבר המקומית הינה מהמובילות בעולם ואנו שמחים על ההזדמנות להשקעה באילוסיב נטוורקס, המציעה גישה חדשנית ופורצת דרך להתמודדות עם איומי סייבר מורכבים".