עו"ד שלומי הייזלר מונה למנהל הטאבו

שרת המשפטים איילת שקד החליטה השבוע למנות את עו"ד הייזלר לתפקיד מנהל האגף לרישום והסדר מקרקעין במשרד המשפטים

שרת המשפטים איילת שקד החליטה השבוע למנות את עו"ד שלומי הייזלר לתפקיד מנהל האגף לרישום והסדר מקרקעין במשרד המשפטים. הייזלר (42) מנהל כיום את לשכת מפקח ירושלים והדרום באגף והוא יחליף את עו"ד עליזה קן, המסיימת את תפקידה לאחר שמונה שנים.

הייזלר הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. את תפקידו בשירות הציבורי החל בשנת 2002, כפרקליט העוסק בעניינים אזרחיים בפרקליטות מחוז ירושלים. משנת 2007 הוא שימש כפרקליט במחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה ובשנת 2010 החל את תפקידו בלשכת מפקח ירושלים והדרום. במקביל, בשנים האחרונות כיהן הייזלר גם כיו"ר ועדת הערר הארצית לתכנון ובנייה.

הייזלר נבחר לתפקיד באמצעות ועדת איתור, בראשות מנכ"לית משרד המשפטים, עו"ד אמי פלמור. חברי הוועדה היו פרופ' חיים זנדברג, נציג האקדמיה; ד"ר הראל ארנון, נציג הציבור; גלית כהן, נציגת המשרד להגנת הסביבה; ואילן רם, נציג נציבות שירות המדינה.

שרת המשפטים איילת שקד, שהחליטה לאמץ את המלצת הוועדה, מסרה כי מדובר באחד האגפים החשובים במשרד. לדבריה, "שלומי גדל והתמקצע בתוך האגף ומכיר אותו על בוריו. אני בטוחה כי הוא יסייע בשיפור איכות השירות לציבור באגף, וכן בייעול תהליכי העבודה".