"אכין ממך בשר": אישום נגד האב שהכניס את בתו לדלי

עפ"י כתב האישום, האב הכניס את בתו בת השנה לתוך דלי בעודה בוכה וצועקת, דחף את ראשה פנימה וסגר את הדלי באמצעות המכסה עד שאטם אותו לחלוטין ■ האב: "סתם צחקתי איתה"

דוחף את ביתו לדלי/ צילום: מהוידאו
דוחף את ביתו לדלי/ צילום: מהוידאו

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (ג') כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד הורה מאבו-גוש שתועד מכניס את בתו בת השנתיים לדלי כשהיא מתנגדת ובוכה. האב, המשתייך למשפחה מוכרת בכפר, הואשם בתקיפת קטין על-ידי אחראי.

על-פי כתב האישום, ביום ראשון יצא הנאשם עם ילדיו לחצר, ולאחר שבנו בן ה-5 התלונן כי אביו אוהב את בתו יותר משהוא אוהב אותו, ביקש ההורה להוכיח לו שהדבר אינו כך. לשם כך אמר האב לילד כי הוא ייקח את הילדה לקצב כדי להכין ממנה בשר.

הנאשם ביקש מאשתו לצלם את מעשיו, ולאחר שזו הפעילה את מצלמת הווידאו שבטלפון הנייד, הכניס האב את הילדה לדלי, דחף את ראשה פנימה וסגר את הדלי באמצעות המכסה עד שאטם אותו לחלוטין, תוך שהוא דוחף את ראשה של הילדה כדי שהדלי ייסגר, בעוד הילדה בוכה וצועקת. לאחר מכן הרים הנאשם את הדלי הסגור כשהילדה בתוכו והחל לרדת במדרגות הבית, עד שהילד החל לצעוק "חלאס, חלאס", ואחת השכנות צעקה לעברו שיחדל.

"זה אחד התיעודים המזעזעים שקיבלנו", אמרו השבוע במשטרה לאחר פרסום הסרטון בוואלה! NEWS. "האיש פשוט איבד את זה".

אתמול אמר האב לוואלה! NEWS: "סתם צחקתי איתה, זה נמשך פחות מחצי דקה".

עורך דינו, עלי פארס מוסטפא, הכחיש כי מדובר בפגיעה מכוונת: "מדובר במשחק שרחוק להיות מהתעללות בקטין. גם מהערות שהשמיע עולה כי אין אקט של התעללות. מדובר בסרטון שנמשך שתיים עד 5 שניות. אשתו, שצילמה את הסרטון, לא נעצרה. זה נעשה כמשחק, והילדה לא נפגעה".