דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

צפייה נדחית: למעלה ממיליון צופים בסדרת הדרמה "כפולים"

מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית של קשת בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר ■ שיאי צפייה לתוכנית גם באתר mako

כוכבי הסדרה "כפולים"/ צילום: יחצ
כוכבי הסדרה "כפולים"/ צילום: יחצ

6 ימים לאחר שידורה הראשוני בטלוויזיה, הגיע מספר הצופים בפרק השני של "כפולים", סדרת הדרמה של זכיינית ערוץ 2 קשת, לכ-1.025 מיליון צופים מכלל האוכלוסייה.

מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר. הפרק הראשון של הסדרה הגיע ל-955 אלף צופים.

בכל הקשור לרייטינג - גובה צפייה במשקי-בית יהודיים, הוסיפה הסדרה בין 7 ל-8 נקודות לכל אחד מהפרקים.

הפרק הראשון - שבין שידורו הראשוני (יום חמישי שעבר) ל-2:00 בלילה באותו היום הגיע ל-30% צפייה - עומד היום על 36.9% צפייה; ואילו הפרק השני קפץ מנתון של 28.9% צפייה ל-37.6% צפייה. מדובר בהשקת סדרת הדרמה הגבוהה ביותר ב-3 השנים האחרונות.

גם באתר האינטרנט של הזכיינית mako, זכו פרקי הסדרה של עמית כהן ומריה פלדמן לשיאי צפייה. הפרק הראשון זכה עד כה ל-220 אלף צפיות, ואילו הפרק השני ל-175 אלף צפיות.

מדובר בנתונים הדומים לאלה של תוכניות ריאליטי - העונה החמישית של "מאסטר שף" הגיעה ל-168 אלף צפיות לאחר הפרק ההשקה, ואילו "האח הגדול VIP" הגיעה ל-230 אלף צפיות באתר, בסמוך לשידורו.

הערב (ד') ישודרו שני פרקים נוספים של "כפולים" בערוץ 2.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות