קבוצת גבאי חתמה על עסקת קומבינציה בהוד-השרון

הקבוצה מתעתדת לבנות ברחוב סוקולוב בעיר, בשכונת מגדיאל, בניין מגורים בן 18 קומות שיכלול 67 יחידות דיור ושטח מסחרי של כ-800 מ"ר

פרויקט של קבוצת גבאי בהוד השרון / הדמייה: לוי כסיף אדריכלים
פרויקט של קבוצת גבאי בהוד השרון / הדמייה: לוי כסיף אדריכלים

קבוצת גבאי נכנסת לפעילות בהוד-השרון. החברה חתמה על עסקת קומבינציה מול בעלי קרקעות פרטיים ברחוב סוקולוב בעיר, בשכונת מגדיאל, עליה היא מתעתדת לבנות בניין מגורים בן 18 קומות שיכלול 67 יחידות דיור ושטח מסחרי של כ-800 מ"ר. מדובר בעסקת קומבינציה המתייחסת למגרש הסמוך למתחם 1200 שהולך ונבנה בצפון מזרח העיר לא רחוק מכביש 531 ותחנת הרכבת.

במסגרת העסקה, חתמה קבוצת גבאי על הסכם תמורה מול חלק מבעלי הקרקע הפרטית (המחזיקים בכשני שליש מהמגרש) בשיעור של כ-40%, כך שבעלי הקרקע יקבלו תמורה בסופו של התהליך בדירות בנויות בפרויקט. עם זאת, על שליש מהקרקע, בה החזיקו בעלי קרקע פרטיים אחרים, נחתמה העסקה בתמורת מזומן בהיקף של כ-13 מיליון שקל. עסקה זו משקפת מחיר של כ-630 אלף שקל לקרקע ליחידת דיור. במקביל, הקבוצה תישא גם בתשלום אגרות הבנייה והפיתוח שנאמדים נכון להיום על כ-10 מיליון שקל נוספים. על המגרש חלה היום תב"ע מאושרת.

מקבוצת גבאי נמסר היום כי היקף ההשקעה הצפוי בפרויקט עומד על כ-85 מיליון שקל כאשר על פי התוכנית העסקית של החברה, שווי המכירות צפוי לעמוד על כ-150 מיליון שקל. בעסקה ליוו את החברה עורכת הדין יעל נתן ממשרד פירון ושות' ועו"ד רועי צרלין מקבוצת גבאי. על תכנון הפרויקט אמון מוטי כסיף ממשרד האדריכלים ברעלי-לויצקי-כסיף.

"מדובר בעסקה מורכבת שיצאה אל הפועל, לאחר מו"מ ארוך עם בעלי הקרקעות שחלקם ממייסדי הוד השרון", כך אמר היום אלי גבאי, מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת גבאי, " אנחנו מתכוונים לפתוח את השיווק של הפרויקט בתחילת שנת 2016".