אוניברסיטת תל-אביב משיקה מיתוג חדש

במסגרת המהלך יושקו לוגו חדש ושפה תקשורתית חדשה, תחת הסיסמה "בעקבות הלא הנודע"

מיתוג חדש לאוניברסיטת תל- אביב – "בעקבות הלא נודע
מיתוג חדש לאוניברסיטת תל- אביב – "בעקבות הלא נודע

לאחר תהליך שנמשך שנה וחצי, אוניברסיטת תל-אביב משיקה בימים אלה מיתוג מחדש. המרכיב האסטרטגי מאחורי המהלך עושה שימוש בסיסמה "בעקבות הלא הנודע", המשקפת כמיהה למרדף תמידי אחר גילויים חדשים.

במסגרת המיתוג יושקו לוגו חדש ושפה תקשורתית חדשה. השינויים יבואו לידי ביטוי לראשונה בחודש דצמבר, בקמפיין נרחב לכבוד היום הפתוח של האוניברסיטה שייערך בפברואר.