הערב בת"א: עצרת הזדהות עם קורבנות הפיגועים בפריז

שגרירות צרפת בישראל יוזמת עצרת הזדהות עם קורבנות הפיגועים אמש בבירה ומזמינה את אזרחי ישראל לכיכר רבין הערב ■ "צרפת משלמת מחיר כבד בשל מאבקה הנחוש בטרור אך צרפת לא תיכנע", אמר שגריר צרפת בישראל בסרטון ההזמנה לכינוס

מתקפת טרור בפריז / צילום: רויטרס
מתקפת טרור בפריז / צילום: רויטרס

במסר מצולם לאזרחי ישראל, קרא שגריר צרפת בארץ, פטריק מזונאב, לכלל התושבים להשתתף העצרת תמיכה לזכר קורבנות הפיגועים הקטלניים של ליל אמש בפריז. העצרת תתקיים הערב (מוצ"ש), בכיכר רבין בתל אביב בשעה 18:30.

"עבר על צרפת ליל בלהות ואין לנו מילים מספיקות כדי לתאר את הצער ואת הסולידריות שאנו חשים כלפי הקורבנות", אמר השגריר בסרטון. "צרפת משלמת מחיר כבד בשל מאבקה הנחוש בטרור אך כפי שנשיא הרפובליקה הזכיר בליל אמש: צרפת לא תיכנע. על מנת שתוכלו לחלוק את צערכם על מות הקורבנות ואת הסולידריות שאתם חשים כלפי העם הצרפתי, אני מזמין אתכם לעצרת התכנסות הערב בכיר רבין בתל אביב".

בעצרת שיזמה שגרירות צרפת בישראל יישא דברים השגריר מזונאב וספר תנחומים יהיה נגיש לציבור החל ממחר למשך יומיים בשגרירות צרפת, רציף הרברט סמואל 112, תל-אביב. בניין עיריית תל-אביב-יפו יואר בצבעי דגל הרפובליקה, כאות הזדהות עם קורבנות הפיגוע וסולידריות עם צרפת.