צפו: טריק פשוט שמוריד מחירי טיסות בעשרות אחוזים

הכירו שיטה חדשה שעשויה לשנות את כל מה שהכרתם על חיפוש טיסות: כך תזמינו בקלות טיסות לכל יעד בעולם במחירי רצפה ובפערים שעשויים להגיע עד 90% מאלה שתמצאו בסוכנויות ובאתרי הנסיעות

הכירו את אפליקציית Skypicker. אפליקציה חדשה לחיפוש טיסות זולות אשר מתיימרת למצוא עבורכם את הטיסות האטרקטיביות ביותר מבחינת עלות, בפערים שעשויים להגיע ל-50%-90% מאלה שתמצאו באתרים סטנדרטיים. למעשה, מדובר באלגוריתם חיפוש חכם לרכישת כרטיסי טיסה, שמציע שילובים ייחודיים של טיסות בין חברות תעופה סדירות לחברות לואו קוסט

בזמן שמנועי חיפוש מפורסמים אחרים כמו קיאק ואקספדיה ימצאו עבורכם בעיקר כרטיסי טיסה מחברות תעופה שמשתפות פעולה ביניהן, Skypicker לא מחויבת לאף חברת תעופה אלא למחיר.

למעשה, האפליקציה אינה עושה משהו מיוחד שאתם לא תוכלו לעשות לבד, וגם אתם יכולים לרכוש לבד שניים או שלושה כרטיסי שונים לכל כיוון. אלא שבזמן שאתם עלולים לפספס את טיסת ההמשך ולמצוא את עצמכם בבעיה, Skypicker מבטיחה קישור בין הכרטיסים השונים, ובמקרה שפספסתם את טיסת ההמשך שלא באשמתכם, היא מחויבת להעלות אתכם על הטיסה הבאה בתור, ולא משנה כמה היא תעלה.

החברה הישראלית היחידה שמשתפת פעולה עם האפליקציה, וניתן למצוא אותה כחלק מאתר השוואות המחירים שלה לטיסות היא חברת Travelist, כש-Skypicker מצידה מחויבת לתת שירות מלא עבור כל שילוב אותו הרכיבה, תוך כיסוי מלא למקרה שטיסת ההמשך התפספסה, כולל שירות לקוחות הפעיל 24/7 בשפה העברית.