חברת payoneer שכרה מאמות 8,000 מ"ר בפ"ת

חברת הטכנולוגיה תשלם 62 שקל למ"ר. היא שכרה את מרבית הבניין לאחר שטלדור עזבה את פתח תקווה לטובת מרכז עזריאלי בחולון

חברת הטכנולוגיה הישראלית payoneer חתמה על הסכם שלפיו תשכור בניין משרדים שלם בפתח תקווה מחברת אמות השקעות שבשליטת נתן חץ. הבניין ממוקם בפינת הרחובות היצירה ועמל באזור התעשייה קרית אריה.

במסגרת ההסכם שכרה החברה 8,000 מ"ר שהם מרבית הבניין, וכן מקומות חניה בחניון הבניין. ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים ודמי השכירות עומדים על 62 שקל למ"ר המהווים 6.6 מיליון שקל לשנה לא כולל דמי ניהול. החברה תעבור לבניין במהלך מרץ 2016.

בית אמות היצירה, הידוע כ"בית טלדור", כולל חמש קומות ו-9,300 מ"ר שטחי משרדים. הבניין שימש לפני כן ברובו את חברת התוכנה טלדור ששכרה בו במשך שנים 8,000 מ"ר, ואת יתרת השטח שוכרת המכללה למינהל. טלדור החליטה בסוף 2013 להעביר את משרדיה למרכז עזריאלי בחולון, שם שכרה 6,300 מ"ר. לאחר עזיבתה באפריל 2015 עבר הבניין שיפוץ מקיף של השטחים הציבוריים, וכעת יימצא הבניין בתפוסה מלאה.

חברת payoneer מתמחה בהעברת כספים מהירה בין מדינות בכל העולם. הפלטפורמה שפיתחה מאפשרת העברת תשלומים מאובטחים באינטרנט גם על ידי כרטיסי אשראי או העברות בנקאיות. היא מאפשרת העברת כספים מהירה בין חברות ועובדים, גם למדינות רחוקות.

אבי מוסלר, מנכ"ל אמות, מסר: "בניין טלדור היה מזוהה עם חברת התוכנה במשך שנים רבות. לאור עזיבתה של החברה החלטנו לבצע שדרוג ושיפוץ משמעותי על מנת להשביח את הנכס ולהשכיר אותו לשוכר גדול ומשמעותי. אנו שמחים על הצטרפותה של payoneer, חברה צעירה ואיכותית שנמצאת בצמיחה והתרחבות שתהווה מבחינתנו שוכרת משמעותית למערכת יחסים ארוכת טווח".