גאדג'טים: לנובו Yoga 900 - כל מה שמשתמש לפטופ צריך

סדרת יוגה של לנובו ממשיכה להוכיח את עצמה: דגם Yoga 900 מציע את כל הטוב שאפשר למצוא במחשבים עם מערכת ההפעלה חלונות 10 של מיקרוסופט

סדרת יוגה של לנובו ממשיכה להוכיח את עצמה: דגם Yoga 900 מציע את כל הטוב שאפשר למצוא במחשבים עם מערכת ההפעלה חלונות 10 של מיקרוסופט, כמו מסך מגע, כונן SSD מהיר לאחסון ומעבד אינטל מסדרת סקיילק החדשה.

מסך: סימן ההיכר של היוגה הוא הציר הגמיש עליו יושב המסך, מה שמאפשר לסובב אותו לארבעה מצבים: לפטופ, טאבלט, אוהל ומצב בו המסך קרוב יותר למשתמש והמקלדת ממוקמת מאחוריו. אמנם השימוש ביוגה 900 בתור טאבלט עיקרי הוא לא אידיאלי, כי הוא כבד לפעולה הזו, אבל הגמישות של המחשב מאפשרת לצפות בסרטים בצורה נוחה במיטה או לקרוא כתבות, כאשר הופכים אותו לטאבלט. גודל מסך המגע עומד הוא 13.3 אינץ' בטכנולוגיית LED וברזולוציית QHD שהיא 3280 על 1800 פיקסלים. איכות התצוגה מוצלחת עם צבעים עשירים וחדים וגם התאורה האחורית טובה.

עיצוב ומידות: היוגה נראה נהדר. הוא מגיע בצבע שמפניה, כאשר הציר הגמיש המחבר בין המסך למקלדת מורכב מ-800 פיסות מתכת ופלדה ארוגות זו לזו. משקלו 1.29 ק"ג, בהחלט משקל סביר, לא קל ולא כבד מדי, ועוביו 14.9 מ"מ.

חומרה: היוגה 900 כולל כל מה שמשתמש לפטופ צריך: מעבד אינטל i7 דור שישי (סקיילק) מדגם 6500U במהירות 2.5 ג'יגה הרץ עם 8 ג'יגה זיכרון עבודה וכונן אחסון בנפח חצי טרה מסוג SSD המשפר את ביצועי המהירות. למרות ה-SSD, זמן ההפעלה של המחשב ממצב שינה הוא לא מיידי ולוקח כשנייה פלוס. הכרטיס הגראפי הוא של אינטל. הרמקולים תוצרת JBL חזקים אבל עם צליל בינוני.

מקלדת ועכבר: המקלדת נוחה לשימוש ומרווחת, והיא כוללת תאורה אחורית. חבל שמשטח המגע לעכבר לא מספיק מדייק.

חיבורים: שמחנו למצוא כאן את כניסת USB Type C החדשה בנוסף, שני חיבורי USB מתקן 3.0 המהיר ועוד כניסת USB 2.0 המשמשת גם כחיבור למטען של הלפטופ.

סוללה: הסוללה מספקת כ-5 שעות עבודה בשימוש ברשת WiFi ובהגדרת ביצועים גבוהים.

בשורה התחתונה: יוגה 900 הואלפטופ מצוין, המציע שימושים רבים בזכות הגמישות של המסך.

מחיר: 6,900 שקל.

ציון: 9.