גאדג'טים: אייסר Revo One RL85 - מדיה סנטר מעוצב

לעומת סטרימרים שונים בשוק, ה-Revo One RL85 הוא לא מוצר זול ■ מי שמחפש מחשב אותו יוכל לחבר לטלוויזיה ולהציע לו חיבור פשוט לכל תוכנות המדיה הקיימות, כדאי שישקול דגם זה

מיקרוסופט ניסתה בעבר לקדם את קטגוריית המדיה סנטר, אבל זו נכשלה ופינתה את מקומה לעולם הסטרימרים. האחרונים עושים כעת קאמבק, כשצרכנים קונים סטרימר לשם התקנת תוכנת Kodi (המאפשרת גישה לתוכן טלוויזיוני וקולנועי בחינם - אבל באופן פיראטי). צרכנים אחרים בוחרים לקחת את המחשב הישן ולחבר אותו לטלוויזיה. כאן נכנסת אייסר עם המחשב הזעיר שלה - Revo One RL85, אותו היא משווקת תחת קטגוריית המדיה סנטר.

ממשק: ה-One מגיע עם מערכת ההפעלה ווינדוס 8.1 של מיקרוסופט, אבל ניתן לשדרג אותה לווינדוס 10 המוצלחת בהרבה (בחינם). אייסר שילבה תוכנה בשם Revo Suite, שאותה גם מתקינים על הסמארטפון (אנדרואיד). האפליקציה מאפשרת לשלוט במחשב בקלות רך הטלפון.

חומרה: המדיה סנטר לא מגיע עם חומרה חזקה, אבל ככזו שתספיק לשימושים המיועדים לסלון, התקנה של תוכנות להזרמת מדיה, מוזיקה, הצגת תמונות וסרטונים ביתיים משירותים כמו OneDrive וכמובן גלישה באינטרנט. המעבד של המחשב הוא i3 של אינטל מדגם 4005U עם 4 ג'יגה זיכרון מסוג DDR3, כולל כונן קשיח בנפח 1 טרה. הכרטיס הגראפי הוא פנימי של אינטל.

מקלדת ועכבר: אייסר לא השקיעה יותר מדי באביזרים החיצוניים של המדיה סנטר. אומנם המקלדת מעוצבת בצורה קומפקטית עם כפתורים המיועדים להפעלת תכונות המדיה, אבל העכבר בינוני מאוד ברגישות שלו. מצד שני, אפשר להשתמש באפליקציה בסמארטפון ולעבוד עם המחשב בצורה נוחה בהרבה.

חיבורים: יציאת HDMI, כניסת LAN, בלוטות', תקשורת WiFi וגם 2 כניסות USB 2.0 ו-2 כניסות USB 3.0. בנוסף יש קורא כרטיסי זיכרון מסוג SD.

בשורה התחתונה: לעומת סטרימרים שונים בשוק, ה-Revo One RL85 הוא לא מוצר זול, כמובן שגם ניתן להשתמש בו בתור מחשב ונייח ולא רק כמדיה סנטר. מי שמחפש מחשב אותו יוכל לחבר לטלוויזיה ולהציע לו חיבור פשוט לכל תוכנות המדיה הקיימות, כדאי שישקול דגם זה.

מחיר: 2,500 שקל ברשת אורנג', החל מסוף חודש ינואר.

ציון: 8.