סיסקו ובינת זכו במכרז שירלי של החשכ"ל ב-100 מיליון שקל

שתי החברות יספקו פלטפורמת תקשורת מתקדמת לייעול תהליכי העבודה במשרדי הממשלה

חברת סיסקו / צילום: רויטרס
חברת סיסקו / צילום: רויטרס

סיסקו ובינת זכו במכרז החשכ"ל (שירלי) לאספקת פלטפורמה מתקדמת לתקשורת, טלפוניה ומוקדים, לממשלה, בהיקף 100 מיליון שקל.

שתי החברות יספקו לממשלה פתרון קצה לקצה מנוהל בו בינת תקשורת תקים, תתחזק ותתפעל את המערך השלם של סיסקו. המכרז הוא ל-5 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות.

הפתרון המתקדם של סיסקו ובינת כולל פתרונות טלפוניה מתקדמים ומאובטחים מבוססי IP, שירותי ועידה, שירותי וידיאו ושיתופיות אינטגרטיביים, מוקדי שירות לקוחות לכל משרדי הממשלה ול-70 גופים ממשלתיים נוספים.

הפתרון הכולל יוטמע על תשתיות מחשוב ותקשורת מנוהלות של סיסקו, הכוללות שרתים, אבטחת מידע, נתבים ומתגים - שיוקמו ויתופעלו על-ידי בינת. המכרז כולל גם אפליקציות משתמש של מסרים מידיים, נוכחות, קישוריות למערכות אופיס ואפליקציות ארגוניות מבית סיסקו.

"אני גאה בזכייה במכרז אסטרטגי חשוב זה, המהווה אבן דרך משמעותית בהנגשת שירותים מתקדמים לאזרחי ישראל, כחלק מהתפיסה הכוללת של ישראל דיגיטלית", מסר אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. 

 

אלון בן צור, מנכ"ל בינת, הוסיף: "מדובר במעבר מעולם ישן של טלפוניה ותקשורת בסיסיים לעולם חדש של שירותי תקשורת המצויים בקדמת הטכנולוגיה. התשתיות החדשות מיועדות מצד אחד לייעל ולשפר את תהליכי העבודה בתוך משרדי הממשלה וביניהם, ומצד שני לשפר את הנגישות והזמינות של משרדי הממשלה לאזרח, בדגש על פיתוח ואספקה של שירותים חדשים ומתקדמים מבוססי דיגיטל. בנוסף, המעבר למודל שירותים מנוהלים יאפשר למדינה לבצע חסכון משמעותי בהקמה ובתפעול של התשתיות החדשות, ולהתמקד בפעילויות הליבה של הארגון ותמיכה בהן".