תאריך סגירת המכרז במתחם הגנד"ע נדחה ל-21 לינואר

חברת "דירה להשכיר" דוחה שוב את מועד סגירת המכרז בדרום תל אביב, בשל בקשות של חברות שרכשו את חוברת המכרז ומעוניינות להגיש הצעות 

הפרוקיט במתחם הגדנע /הדמיה: יובל קדמון אדריכלים
הפרוקיט במתחם הגדנע /הדמיה: יובל קדמון אדריכלים

דחייה שנייה במועד הסגירה של מתחם הגדנ"ע בדרום תל אביב. מדובר באחד המכרזים הבולטים שפורסמו בעיר תל אביב בחודשים האחרונים - מכרז לרכישת הקרקע במתחם הגדנ"ע, שעליו יוכל לבנות הזוכה פרויקט להשכרה לטווח ארוך. את המכרז פרסמה החברה הממשלתית לדיור להשכרה "דירה להשכיר", חברה שהוקמה על ידי משרד האוצר ב-2013 ובראשה עומד עוזי לוי.

מועד סגירתו של המכרז נדחה כעת בפעם השנייה לאחר שהיה אמור להיסגר במקור באמצע דצמבר 2015. המכרז נדחה בפעם הראשונה ל-31 לדצמבר אולם לאחרונה החליטו אנשי "דירה להשכיר" לדחות את מועד הסגירה פעם נוספת והתאריך החדש נקבע ל-21 בינואר 2016.

בהודעה שפורסמה באתר של חברת "דירה להשכיר" נכתב כי "לאור מספר בקשות שהוגשו לוועדת המכרזים, ועדת המכרזים מודיעה בזאת על דחיית המועד האחרון להגשת הצעות. תוקף ההצעה ותוקף ערבות ההצעה יעודכנו אף הם, ויחולו מיום 21.1.2016 עד ליום 19.7.2016".

מ"דירה להשכיר" נמסר כי תאריך הסגירה של המכרז נדחה פעם נוספת וזאת בשל בקשות של חברות שרכשו את חוברת המכרז ומעוניינות להגיש הצעות. הסיבה לדחייה הנוספת על פי אנשי "דירה להשכיר" היא טענה של חברות נדל"ן כי כנס המציעים שנערך היה קרוב מידיי למועד הסגירה ולא סיפק להם שהות מספקת לערוך שינויים בהצעה. ב"דירה להשכיר" סרבו לנקוב במספר החברות שרכשו את חוברת המכרז ומסרו כי מדובר במספר חברות מהגדולות בענף המתעניינות במכרז. עוד הוסיפו ואמרו בחברה הממשלתית כי בכוונתם לעשות כל מאמץ לבחון את ההצעות שיוגשו עוד באותו היום וכבר להכרזי על הזוכים במועד המוקדם ככל האפשר.

נזכיר שהמכרז, המתייחס למגרש הממוקם בקרן הרחובות בנטוב מרדכי וגרוסמן מאיר בדרום העיר, כולל 350 יחידות דיור שכולן ייבנו לצורך השכרה ארוכת טווח. היזם או הקבלן שיזכו במכרז יוכלו לבנות בניינים עד גובה 15 קומות על שטח כולל של כ-12 דונם. כמו כל המכרזים להשכרה ארוכת טווח שפרסמה המדינה עד כה, גם במתחם זה מתחייב הזוכה לבנות ולהפעיל את הדירות להשכרה במשך 20 שנה, לאחריהן יוכל למכור את הדירות בשוק החופשי. עוד במסגרת המכרז, רבע מהדירות ייועדו לזכאי משרד הבינוי והשיכון שיוכלו לשכור דירות בפרויקט בדמי שכירות מפוקחים וזולים יותר ממחיר השוק.