צפו: 3 פארקי השעשועים הטובים בעולם שכדאי לבקר בהם

ברחבי העולם קיימים כמה פארקי שעשועים ששמם הולך לפניהם, אשר מציעים למבקרים בהם חוויה בלתי נשכחת ■ אם עוד לא יצא לכם להגיע אליהם, הנה כמה סיבות לעזוב הכול ולנסוע ■ צפו בווידאו

מגזין התיירות המקוון טריפ אדוויזר, אשר נסמך על חוכמת ההמונים בבחירותיו, בחר ב-3 פארקי השעשועים הפופולריים בעולם, ויצא ש-3 הפארקים במקומות הראשונים ממוקמים באורלנדו שבפלורידה, ארה"ב. בסך-הכול 5 פארקים בשישייה הראשונה ו-8 פארקים ב-20 הראשונים.

נקודת המפנה בהתפתחות התיירות לאורלנדו התרחשה בשנת 1971 בעקבות פתיחתו של דיסניוורלד, ומעיירה שקטה התפתחה אורלנדו בקצב מסחרר למוקד תיירות עולמי.

אל המקום השלישי הגיע ה-Magic Kingdom עם 23,610 אנשים שדירגו אותו כמצוין. הפארק כל-כך מבוקש, שביום שני ושלישי האחרונים נאלצה הנהלת הפארק לדחות אנשים מלהגיע, מפאת מכסה מלאה ומדובר באלפי אנשים. הפארק הוא פארק ענק באווירה המזכירה את דיסנילנד ויורודיסני. תוכלו לראות בו את הטירה האגדתית המפורסמת של דיסני ולפגוש בדמויות דיסני העליזות. המתקנים המפורסמים ביותר בפארק הם "שודדי הקאריביים" ו"ספייס מאונטיין". כרטיס יומי לפארק עולה 467 שקל.

אל המקום השני הגיע ה-Discovery Cove - או בעברית "מפרץ התגליות". מדובר בפארק המקושר ל-Sea World אורלנדו ולאקווטיקה. בפארק דיסקברי קוב, אורחים יכולים להיות באינטראקציה עם מגוון רחב של בעלי חיים ימיים, כשהבולטים ביותר הם דולפינים. הכניסה לדיסקברי קוב היא על בסיס "הכול-כלול", כולל מזון, משקאות, השכרת ציוד וכרטיס לסי וורלד אורלנדו, אקווטיקה או לטמפה ביי בוש גרדנס. עלות כרטיס בסיסי לפארק עומדת על 200 דולר, כשעבור שחייה עם דולפינים תשלמו כבר 400 דולר, שהם כ-1,600 שקל. 

אל המקום הראשון הגיע Universal's Islands of Adventure, אי ההרפתקאות אשר שייך לרשת יוניברסל ומציע שלל מתקנים והופעות לילדים ומבוגרים. אחד האזורים הפופולרים ביותר בפארק הוא מתחם הארי פוטר, שם תוכלו לרכוש במחיר מופקע שרביט קסמים אינטראקטיבית שמפעילה פעלולים וקסמים שונים במתחם. כרטיס ליום עולה 102 דולר למבוגר, כלומר כ-408 שקל ו-97 דולר לילד. 

אורלנדו היא ללא ספק אחד היעדים האולטימטיביים לבילוי משפחתי, אבל לא בשבוע שבין כריסטמס לחגיגות יום השנה, שהוא השבוע העמוס ביותר בשנה. מלבד פארקי שעשועים אותם ניתן למצוא בשפע, במרכז פלורידה יש יותר מ-1,200 אגמים ועשרות פארקים בהם ניתן לבלות בנעימים בחיק הטבע.

בניגוד לערים גדולות כמו ניו-יורק, הלינה באורלנדו יחסית זולה ומתאימה כמעט לכל כיס ותקציב.